Danes usode novih karoserijskih različic niso več tako jasne kot v preteklosti. Prihod novega karavana, denimo peugeot 208 SW, lahko spodnese bolj trendovski SUV v obliki 2008. Družinsko karavan lahko v novi generaciji izgubi litre in prostornost, primer honde accord. Karavan pa se kljub vsem dobrim lastnostim lahko sliši tudi bogokletno, nekateri raje slišijo na ime petvratni kupe - denimo mercedes-benz CLS shooting brake.
Karavanska klasika
Pri razredu C pa se, vsaj z vidika idejne zasnove, ni spremenilo popolnoma nič. Karavanski razred C je še vedno prestižni karavan srednjega razreda, videzu daje prednost pred prostorom, a tega nikakor na zanemarja, le izpostavlja ga ne tako zelo kot nekateri posredni tekmeci.
Večji kot predhodnik
Novi karavanski C ima žaromete, ki iz bokov segajo globoko v prtljažna vrata. Ta so zaobljena, s kar položnim zadnjim steklom in spojlerjem v njegovem zgornjem delu. S pomočjo gumba ali nihaja noge pod odbijač odpirajo vrata v urejen, pravokoten prtljažnik, ki v osnovni postavitvi ponuja 490 (+5) litrov, ob podrti zadnji klopi pa 1.510 (+10) litrov prostora.
Pride septembra, cene od dobrih 30 tisočakov
Novi karavanski C (v preteklosti je nosil ime CT), na naš trg prihaja jeseni z motorji, ki so napovedani tudi za limuzino razreda C. Cenovno najbolj ugodna bosta bencinski C 180 s 115 kilovati in C 180 CDI s 85 kilovati, ocenjujemo da bosta stala okoli 32 tisoč evrov.