Avto

Finalist PAL 2014: Lexus IS 300h

EKO avto, ki ponuja žitek tišine v športnem telesu

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.05.2014 15:37
Čas branja: 1 min

Lexusova poslovna limuzina ima dva obraza. S športno urezanimi karoserijskimi potezami, agresivno oblikovanim prednjim delom, odbijači in zadkom, pogonom na zadnja kolesa in skupno močjo 166 kilovatov obljublja adrenalinske užitke, primerljive vsaj z BMW serije tri ali štiri podobne moči. Lexusovim oblikovalcem je treba priznati, res so naredili lep in drzen avto. Za vozne lastnosti sicer lahko potrdimo, da so zelo dobre. IS300h je dinamičen, natančen in tudi zabaven avto. Ostrine pa od njega ne pričakujte, pod motornim pokrovom boste našli tišino, nežnost in skromnost, a le če boste tako ravnali z njim. IS 300h poganjata 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor s 133 kilovati in še elektromotor s 105 kilovati. Skupna moč stroja, ki jo prejmejo zadnja kolesa, je konkretnih 166 kilovatov, poraba pa le 4,3 litra.

Lexus-IS300h-dynamic.1397768155.jpg.o.600px.jpg
Športna oblika, zadnji pogon, veliko moči obeh strojev in poraba le 4,3 litra

IS300h je učinkovit tudi v praksi. Nežna desna noga v mestu prinaša stalno preklapljanje med bencinskim in električnim motorjem, ki ga polni generator. Številke pod petimi litri pa je mogoče tako zlahka dosegati. Na odprti cesti dodajanje plina povzroči dvig porabe na šest, sedem in tudi več litrov.

A zaloga moči bencinskega in električnega stroja je dovolj velika, da motorja za hitrejšo vožnjo ni treba priganjati, zato tudi povprečja okoli šest litrov, kolikor ga dosegajo podobno zmogljivi dizelski motorji, ni težko doseči. Lexus IS300h ob tem navduši še s tihim, večinoma neslišnim delovanjem, kar je v svetu dizelskih tekmecev pravo razkošje, in tudi z dinamičnimi voznimi lastnostmi, ki se jim zaradi drugačnega značaja motornega sklopa ni treba odpovedati. Cena je stvar presoje, s skoraj 34 tisočaki ni nizka. A glede na opremo in tehniko ter tekmece z dizelskimi motorji nikakor ni previsoka.

lexus-is300h-4.1397768153.jpg.o.600px.jpg

lexus-is300h-5.1397768154.jpg.o.600px.jpg

lexus-is3-xx.1397768153.jpg.o.600px.jpg

33.900 evrov je tržna cena lexusa IS300h finesse.

99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer v ozračje izpusti motor IS300h.

8,3 sekunde za pospešek do stotice potrebuje IS300h.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

17.04.2014
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Nova uredba, še en papirnati tiger
Manager
ManagerGorazd Suhadolnik Nova uredba, še en papirnati tiger

Lobisti so poskrbeli, da se bomo še bolj dušili v odpadni embalaži, le plastiko bo zamenjal papir.

FINANCE
Manager
Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki
Manager
Zakonodaja EU
ManagerGorazd Suhadolnik Kako so zminirali reševanje krize z embalažo in odpadki 1

Zaradi interesov industrije se je izjalovil poskus, da EU z novo uredbo ukroti nenasitno porabo plastične in papirnate embalaže.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull?
Manager
FRANKLOSKOP
ManagerPeter Frankl Subvencije, povsod subvencije: kateri ima od njih več – Počivalšek ali Jenull? 3

Vsak demonstrant na električnem kolesu lahko demonstrativno prekolesari vsaj dvakrat več kot tisti na navadnem.

FINANCE
Topjob
Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo
Topjob
TopjobLana Dakić Ali lahko s subvencijo za mlade uveljavljate tudi davčno olajšavo

Zbrali smo nekaj odgovorov zavoda za zaposlovanje na vprašanja delodajalcev pri subvencioniranem zaposlovanju mladih: kdo je lahko mentor in kakšni so pogoji, kako je z višjo subvencijo v primeru dodatnega pokojninskega zavarovanja.

FINANCE
Manager
Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?
Manager
Antara Haldar
ManagerAntara Haldar Se umetna inteligenca lahko naučiti spoštovati pravo?

Ujeti pravo ravnotežje med spodbujanjem inovacij in zmanjšanjem morebitnih velikanskih tveganj, povezanih z novo tehnologijo, ni lahko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)