Lexusova poslovna limuzina ima dva obraza. S športno urezanimi karoserijskimi potezami, agresivno oblikovanim prednjim delom, odbijači in zadkom, pogonom na zadnja kolesa in skupno močjo 166 kilovatov obljublja adrenalinske užitke, primerljive vsaj z BMW serije tri ali štiri podobne moči. Lexusovim oblikovalcem je treba priznati, res so naredili lep in drzen avto. Za vozne lastnosti sicer lahko potrdimo, da so zelo dobre. IS300h je dinamičen, natančen in tudi zabaven avto. Ostrine pa od njega ne pričakujte, pod motornim pokrovom boste našli tišino, nežnost in skromnost, a le če boste tako ravnali z njim. IS 300h poganjata 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor s 133 kilovati in še elektromotor s 105 kilovati. Skupna moč stroja, ki jo prejmejo zadnja kolesa, je konkretnih 166 kilovatov, poraba pa le 4,3 litra.
IS300h je učinkovit tudi v praksi. Nežna desna noga v mestu prinaša stalno preklapljanje med bencinskim in električnim motorjem, ki ga polni generator. Številke pod petimi litri pa je mogoče tako zlahka dosegati. Na odprti cesti dodajanje plina povzroči dvig porabe na šest, sedem in tudi več litrov.
A zaloga moči bencinskega in električnega stroja je dovolj velika, da motorja za hitrejšo vožnjo ni treba priganjati, zato tudi povprečja okoli šest litrov, kolikor ga dosegajo podobno zmogljivi dizelski motorji, ni težko doseči. Lexus IS300h ob tem navduši še s tihim, večinoma neslišnim delovanjem, kar je v svetu dizelskih tekmecev pravo razkošje, in tudi z dinamičnimi voznimi lastnostmi, ki se jim zaradi drugačnega značaja motornega sklopa ni treba odpovedati. Cena je stvar presoje, s skoraj 34 tisočaki ni nizka. A glede na opremo in tehniko ter tekmece z dizelskimi motorji nikakor ni previsoka.
99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer v ozračje izpusti motor IS300h.
8,3 sekunde za pospešek do stotice potrebuje IS300h.