Medtem ko mediji na Portugalskem preizkušamo novega X-traila in prenovljenega juka, so pri Nissanu že poskrbeli za novo atrakcijo. Na oder so pripeljali pulsarja, ki je po skoraj osmih letih zapolnil praznino v "golfovem" razredu. Med kupce bo pripeljal jeseni, s septembrom tudi v Slovenijo. Cene se bodo predvidoma začele pri okoli 18 tisočakih, dizel naj bi bil dva tisočaka dražji.
Po upokojitvi almere leta 2007 je Nissan ostal brez predstavnika v nižjem srednjem razredu oziroma med kompaktnimi kombilimuzinami. Denar je služil predvsem z SUV, kot sta juke in qashqai, a ker je Evropa lačna golfov in "golfov", so zavihali rokave in končno pripravili tekmeca.
Pulsar bodo proizvajali v Barceloni, na zunaj pa so prepoznavne smernice novega qashqaija in X-traila. Novi Nissan je dolg 4,39 metra, kar je med daljšimi v razredu, lahko se pohvali tudi z nadpovprečno medosno razdaljo - ta znaša 2,7 metra. Od Nemca je pulsar daljši za skoraj 12 centimetrov, za dobrih šest je daljša tudi medosna razdalja. V prtljažnik gre 380 litrov, avto pa se lahko pohvali s sodobno opremo. Sem sodijo LED dnevne luči, 360-stopinjska kamera, opozorilnik za menjavo pasu, mrtvega kota in samodejno zaviranje,
Nissan pulsar bo sprva na voljo z dvema motorjema, 1,2-litrski bencinar zmore 115 konjev in 190 Nm navora, dizelski dCi pa ima 110 konjev ter 360 Nm navora. Kupcem bosta na voljo tako ročni kot samodejni menjalnik, pozneje pridejo še dodatni bencinski in dizelski motorji.