Center varne vožnje v Ljubečni blizu Celja od nedelje do jutri gosti najprestižnejše mercedes-benzove avtomobile, ki slišijo na oznake A 45 AMG, CLA 45 AMG, E 63 AMG S, SL 63 AMG, S 350 CDI, SL 55 AMG in podobno. Gre za Mercedes-Benz star experience na katerem slovenski distributer te znamke Autocommerce svoje sedanje in potencialne kupce v praksi seznanja s tehnologijami, ki jih ponujajo najboljši avtomobili te znamke.
Varnost in zmogljivosti najboljših mercedes-benzov - v živo
Po besedah Andreja Berganta, direktorja prodaje in poprodaje osebnih in dostavmib mercedes-benzov so v teh dneh na dogodek uspeli pridobiti 480 strank, ki so lahko v živo in v zavarovanem okolju preizkusile kaj zmorejo avtomobilu z zvezdo na nosu. Danes dopoldne je dvanajsterica iz Mercedes-Benza in še njihovi lokalni kolegi iz Autocommerca gostili avtomobilske novinarje.
Po okoliških cestah smo se še pred slovenski krstom zapeljali z mercedes-benzovom velikim kombijem razreda V in modeli C in CLA, nato smo na poligonu z razredom S preizkušali sisteme za samodejno bočno parkiranje in zaviranje v sili pred oviro - v razredu S sistem pri hitrosti 50 kilometrov na uro zmore samodejno ustaviti avto in preprečiti trk, pri hitrostih do 72 kilometrov na uro pa pošteno ublažiti. Kupejevski E na koncu ravnine je na približevanje orjaškega S reagiral z utripanjem zadnjih utripalk, čeprav v njem ni bilo nobenega potnika. "Gre za opozorilo, denimo vozniku BMW, da je pred njim avto. Utripanje najbrž ne bo preprečilo trka, bo pa zmanjšalo njegove posledice," je bilo v šalo zavito pojasnilo mercedes-benzovega inštruktorja.
Za konec še poslastica, po dva kroga z mercedes-benzi A, CLA, SL, SLK in E AMG z močjo med 360 in 583 konjiči. Najmanjša športnika A in CLA 45 AMG sta bila najbolj okretna med vsemi, njun le dvolitrski turbo motor pa je zahteval priganjanje pri lovljenju osemvaljnih bratov. Enak motor, pogon in menjalnik ima tudi GLA 45 AMG. Za volan SL 55 AMG smo se vsedli prvič, majhen roadster ima globok zvok, odločen navor v spodnjih vrtljajih, eksplodira pa šele nad štirimi tisočaki. Pravo veselje, a tudi zadrego zaradi ostrih zavojev in kratkih ravnin poligona v Ljubečni pa sta pripravila velika AMG stroja SL 63 AMG in E 63 AMG S z mogočnima biturbo osemvaljnikoma.
Veselja bo jutri konec, karavana gre na Hrvaško
Mercedes-benzova ekipa in njihovi lokalni kolegi bodo zadnje goste sprejeli jutri, nato pa bo ekipa iz tovarne v enem dnevu pospravila montažni objekt (sestavljali so ga dva dni), pregledala in po potrebi popravila avtomobile, vse skupaj naložila na tovornjake in se za nekaj dni odpravila na Hrvaško.
Foto: Miloš Milač