Citroënov dosežek C4 picasso je vreden finala izbora EKO avto leta zaradi rešitev, ki temu velikoprostorcu prinašajo resnično zgledno učinkovitost. C4 picasso, že tretji po vrsti v teoriji in praksi namreč obljublja resnično velik napredek na vseh področjih, veliko uporabnosti, in to za ugodno ceno. Novi enoprostorec se je krčil in rasel na pravih mestih, sporočajo podatki in opisi. Od predhodnika je za štiri centimetre krajši v dolžino (dolg je 4,43 metra) in ima kljub temu, tudi zaradi sedem centimetrov krajših previsov prek obeh prem, za 5,7 centimetra daljšo medosno razdaljo in več prostora v kabini (potnikom na zadnjih sedežih je namenjenih 16 centimetrov od sedalnega dela do sprednjega sedeža).
Citroën C4 picasso je zaradi lahke gradnje in nove zasnove podvozja v povprečju za 140 kilogramov, v osnovni različici VTI 120 pa za 163 kilogramov lažji od predhodnega modela. Prav vse različice prazne tehtajo manj kot 1.300 kilogramov, zato je manjša tudi poraba goriva. Dizelski 1,6 HDI s 66 kilovati in robotiziranim ročnim menjalnikom porabi le 3,8 litra, najmočnejši bencinski turbo THP155 pa šest litrov bencina na sto kilometrov. Poraba motorjev je v povprečju za več kot liter manjša.
Naš vzor je sicer šibak, a zelo varčen motor e-HDI90, ki v povprečju porabi le 3,8 litra na sto prevoženih kilometrov. K ugodni številki pripomorejo skrčene mere, omenjeni lahki materiali in sodoben motor, povezan z robotiziranim ročnim menjalnikom. Motor je opremljen tudi s sistemom start & stop, ki omogoča njegovo ugašanje, še preden se avto povsem ustavi. Poleg tega C4 picasso vse to ponuja za razmeroma dostopno ceno dobrih 20 tisoč evrov.
3,8 litra je povprečna poraba velikega francoza.
1.364 kilogramov z vsemi tekočinami tehta C4 picasso e-HDI90.