Evropski avtotrg se po nekaj letih postavlja nazaj na kolesa, z njim pa tudi znamke, ki smo jih v zadnjem obdobju povezovali z upadom prodaje. Ford, Renault, Opel in PSA so aprila izboljšali svoje rezultate tudi na domačem, evropskem trgu.
Okrevanje ženeta ostarel vozni park in popusti
Aprilske registracije novih osebnih avtomobilov v Evropi so poskočile za štiri odstotke na 1,13 milijona vozil. Rast v prvih štirih mesecih pa je sedem odstotka, v Evropi smo v tem času kupili 4,48 milijona novih vozil. Pretekli mesec je avtgoindustrija na stari celini že osmi mesec zapored dosegla rast. Po besedah analitikov sta razloga za rast vsaj dva, ostarel vozni park in visoki popusti pri novih vozilih.
Renault na krilih capturja in dacie sander
Med znamkami, ki so popravile svoj položaj, izpostavljamo Renault s 16 odstotno rastjo, Ford je zrasel za sedem, Opel in Vauxhall (opli v Angliji) ter PSA pa za pet odstotkov. Renaultovo rast je ponovno gnala znamka Dacia, model sandero je aprila našel 34 odstotkov več kupcev kot aprila lani. Pod znamko Renault je največjo, devetodstotno rast prodaje, dosegel mali športni terenec captur.
Volkswagna iz minusa potegnili Škoda, Seat in Audi
Skupina Volkswagen, največji proizvajalec v Evropi, je v prvih štirih mesecih dosegla štiriodstotno rast. Negativna je bila le krovna znamka Volkswagen, prodaja je upadla za odstotek, ostale tri velike znamke Skupine pa so rasle. Med njimi najhitreje škoda, Čehi so lanski rezultat popravili za 22 odstotkov.