Nemški Opel je po petih letih osvežil največji model insignia. Novinka je spremenjena v podrobnostih, osnovne poteze pa ostajajo enake. Prednji del ima širšo masko, nove žaromete s črnim ohišjem z visokosvetlečimi dnevnimi lučmi, zadek pa je prav tako dobil nove žaromete, ki jih v zgornjem delu ločuje zajetna kromirana letev. Več sprememb je doletelo notranjost avtomobila, predvsem voznikov delovni prostor, ki je zdaj preprostejši, preglednejši in lažji za upravljanje.
Sredinsko konzolo so temeljito prenovili ter odstranili preštevilne gumbe in funkcije, plastika pa je imenitnejša in mehkejša. Insignia je dobila tudi nov volan, osempalčni informacijski zaslon na dotik in še manjši upravljalnik na sredinski konzoli, s katerim prav tako z dotikom upravljamo funkcije avtomobila. V insignii se sedi zelo dobro, voznikov položaj je zgleden, prostornost druge vrste pa malenkost okrni kupejevsko padajoča streha. Prtljažna vrata se odprejo na široko, 530-litrski prtljažnik zadovolji tudi najzahtevnejše, ob podrti zadnji klopi pa ponuja 1.470 litrov prostora.
Vozne lastnosti bodo ustrezale umirjenim voznikom, blaženje je zgledno, splošen značaj avta pa precej umirjen. Dvolitrski dizel s 103 kilovati (140 konjskimi močmi) se uvršča v zlato sredino celotne ponudbe. Ni najposkočnejši, a je nadpovprečno varčen. V primerjavi s starejšimi Oplovimi dizelskimi motorji je precej tišji, tudi njegovo delovanje je precej bolj umirjeno. Šeststopenjski menjalnik ponuja dolga prestavna razmerja, kar je v prid varčnosti. Insignia s takšnim motorjem v povprečju namreč porabi zgolj 3,9 litra na sto prevoženih kilometrov, kar je najmanj med vsemi tekmeci. S ceno dobrih 23 tisočakov je na sredini ponudbe, skupni mesečni strošek pa je nižji od 900 evrov.
891,99 evra je mesečni najem insignie z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
3,9 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba opla insignie 2.0 CDTi ecoflex edition.