Vozilo v življenjski dobi praviloma enkrat obišče lepotnega kirurga, pri Renaultovemu meganu pa je drugače. V želji po enakovrednem boju s konkurenco se je »pod nož« napotil še drugič v štirih letih. Povsem nov je njegov nos, ki je oblikovan v slogu drugih novih modelov te znamke. Megane je tako dobil nov prednji odbijač, novo masko in pokrov motorja ter večji logotip, postavljen na črno podlago, tu so tudi dnevne LED-luči, zadek je prenovo preživel tako rekoč brez sprememb, enako velja tudi za potniško kabino.
Francozi so sicer v megana za doplačilo vgradili multimedijsko napravo Renault R-link, ki združuje navigacijsko napravo, radio, povezavo s telefonom in drugimi prenosnimi napravami. R-link zna 26 jezikov, tudi slovenskega. Slovenci so sicer najraje izbirali petvratno kombilimuzino v kombinaciji z dizelskim motorjem, pri Renaultu pa so karavansko različico grandtour približali obrtnikom in samostojnim podjetnikom. Ta je zdaj namreč na voljo s tovorno homologacijo, saj ima zadaj namesto šip polne zadnje stene. V opremi expression megane med drugim ponuja klimatsko napravo in šest zračnih blazin.
Megane z 1,5-litrskim turbodizlom s 70 kilovati (95 konjskimi močmi) je pridobil šesto prestavo, med njegove odlike pa lahko uvrstimo ugodno porabo. Na sto prevoženih kilometrov namreč porabi 4,1 litra goriva, s ceno 14.670 evrov pa se je uvrstil v zlato povprečje med finalisti. Renault megane je bil še pred leti prvak svojega razreda, lani pa je zdrsnil na četrto mesto v nižjem srednjem razredu, za golfom, cee'dom in octavio.
668,53 evra je mesečni najem megana z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4,1 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba megana 1.5 dCi 95 expression.