Večja moč motorja, iz avtomobilskega športa prevzete tehnološke novosti, prepoznavna športna drža... Renault Sport je s posebno serijo megane RS 275 trophy pripravil avtomobil, ki bo pritegnil ljubitelje ekskluzivnih športnih modelov. Renault namreč po nedavni oblikovni prenovi predstavlja omejeno različico megana RS trophy 275, ki pod motornim pokrovom skriva bencinski dvolitrski turbo motor z 275 "konji", naprodaj pa bo le v 20 državah - od začetka julija tudi v Sloveniji.
Akrapovič prispeval izpušni sistem iz titana
Z našo deželo pa je povezan tudi eden ključnih serijskih elementov francoskega športnika, to je Akrapovičev izpušni sistem iz titana, ki avtomobilu niža maso in zagotavlja poseben in prepoznaven športni zvok. Bolj hreščeč ton bo ugajal ljubiteljem avtomobilskega športa in športnih avtomobilov s prefinjenim posluhom. Mali rdeči škorpijon se ob imenu Akrapovič kiti na zaključkih cevi, ki so jih v Ivančni gorivi izdelali iz ogljikovih vlaken.
Tehnične izboljšave za še bolj nabrušen RS
Zaradi odličnega obvladovanja ceste in še bolj zaradi svojih odlik na stezi je bilo široko priznano podvozje Cup z diferencialom z delno zaporo izbrano tudi za posebno serijo megane RS 275 trophy. Da bi kupci lahko še bolje izkoristili dinamične odlike avtomobila, so se inženirji Renault Sport posvetili motorju in iz njega iztisnili dodatnih 10 konjskih moči. Bencinski dvolitrski motor zdaj zmore 275 KM, največjo moč pa doseže pri 5.500 vrtljajih na minuto v prvih dveh prestavah. Ob tem motor 360 Nm navora dosega v širokem območju od 3.000 do 5.000 vrtljajev na minuto.
Kljub povečani moči motorja sta poraba goriva in izpust CO2 še naprej obvladani, saj znašata 7,5 l/100 km oziroma 174 g/km.
Oprema z dirkaškim poreklom
Novi megane RS 275 trophy pomeni začetek sodelovanja s svetovno priznano znamko blažilnikov Öhlins. Ta posebna serija ima v ponudbi za doplačilo nastavljive blažilnike z jeklenimi vzmetmi Öhlins Road & Track. Ta tehnološka izboljšava, ki izhaja iz rabe v avtomobilskem športu in dirkalniku Mégane N4, vozniku omogoča, da enostavno kar sam prilagaja nastavitve blažilnikov.
Nova podoba vključuje tudi nalepko Trophy na platinasto sivi aerodinamični lameli F1 pod masko. Stranici karoserije sta ozaljšani s posebnimi nalepkami Trophy, platinasto siva dekoracija spodnjega dela vrat pa ima vzorec kariraste zastave. Oštevilčene zaščitne obloge pragov poudarjajo ekskluzivnost posebne serije. Za doplačilo so na voljo nova 19-palčna črna lita platišča Speedline Turini, kakršna so sicer v rabi na dirkalnih izvedenkah modela megane.
V notranjosti ima športnik školjkasta sedeža znamke Recaro s prevleko iz usnja in alkantare in rdečimi okrasnimi šivi. Z rdečimi šivi je okrašena tudi zadnja klop, na vzglavnikih pa je izvezen znak Renault Sport. Med ostalimi detajli, s katerimi je ozaljšana notranjost, so z rdečimi šivi okrašena prevleka volana in manšeta ročne zavore iz alkantare ter glava prestavne ročice iz zamaka (zlitine cinka, aluminija, magnezija in bakra).