Avto

Finalist PAL 2014: Mercedes-benz razreda S

Managerski avto, ki je pojem razkošja, tudi razsipnosti

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

13.05.2014 14:11
Čas branja: 1 min

Brez obotavljanja zapišemo, da je mercedes-benz razreda S najboljši avto letošnje managerske kategorije, tudi najboljši avto izbora. Blesti z razkošjem, udobjem, varnostnimi sistemi in inovacijami na področju elektronike. A lastnosti niso edino merilo, vse pomembnejša pri ocenjevanju je cena, ki pri razredu S ni nizka, od tekmeca audija A8 je višja celo za 15 tisočakov.

mercedes-s-2-xx.1397766923.jpg.o.600px.jpg
Mogočen in eleganten z značilnim videzom limuzine z zadnjim pogonom

In kaj ponuja novinec? Poleg elegantne zunanje oblike, ki jo je zrisal Slovenec Robert Lešnik, še kup inovacij. Denimo v potniški kabini še več od predhodnika, od mehkih prehodov plastike med armaturno ploščo in vrati, 12,3-palčnega zaslona na osrednji konzoli do razkošne zadnje klopi, ki je v vseh smereh pridobila centimeter ali več prostora. Prednja in zadnja dva ali trije sedeži so dobili še novo maserko, ki z napihovanjem 14 zračnih blazinic v posameznem sedežu prek šestih različnih programov razvaja potnike na poti. Sedeži so tudi greti in hlajeni, ogrevanje pa si je mogoče omisliti tudi za naslone za roke.

Podvozje novega S ima izboljšano različico zračnega vzmetenja, popolna novost pa so senzorji, ki s posebno kamero spremljajo cestišče in prilagajajo čvrstost vzmetenja. V času LED-tehnologije so šli Mercedes-Benzovi inženirji najdlje doslej in novega S opremili s skoraj 500 LED-­lučmi, od teh jih okoli 300 skrbi za osvetlitev potniške kabine, druge so skrite v žarometih. Novi S je tako prvi avto na svetu brez klasične žarnice. Na področju varnosti je S zapeljal še dlje z novimi in izboljšanimi sistemi. Radarski tempomat distronic plus deluje ves čas, tudi v strnjenih kolonah. Hkrati avto drži znotraj voznega pasu, torej vozi skoraj sam, in še bi lahko naštevali. Ponudba motorjev je bogata, cene pa visoke. Naša izbira je šestvaljni dizel v S 350 bluetec.

mercedes-s-3-xx.1397766924.jpg.o.600px.jpg
Zadki mercedes-benzov se znova spuščajo, tako so bolj dinamični, tudi nekaj manj prostorni.

mercedes-s-1-xx.1397766925.jpg.o.600px.jpg
Pojem razkošja, opreme in sodobnosti; zaslon je kar 12,3-palčen.

95.770 evrov je tržna cena mercedes-benza S 350 bluetec.

2.652 evrov je mesečni najem S 350 blueteca z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

5,5 litra je povprečna poraba S 350 blueteca, S300 hybrid porabi le 4,4 litra.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

17.04.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)