Brez obotavljanja zapišemo, da je mercedes-benz razreda S najboljši avto letošnje managerske kategorije, tudi najboljši avto izbora. Blesti z razkošjem, udobjem, varnostnimi sistemi in inovacijami na področju elektronike. A lastnosti niso edino merilo, vse pomembnejša pri ocenjevanju je cena, ki pri razredu S ni nizka, od tekmeca audija A8 je višja celo za 15 tisočakov.
In kaj ponuja novinec? Poleg elegantne zunanje oblike, ki jo je zrisal Slovenec Robert Lešnik, še kup inovacij. Denimo v potniški kabini še več od predhodnika, od mehkih prehodov plastike med armaturno ploščo in vrati, 12,3-palčnega zaslona na osrednji konzoli do razkošne zadnje klopi, ki je v vseh smereh pridobila centimeter ali več prostora. Prednja in zadnja dva ali trije sedeži so dobili še novo maserko, ki z napihovanjem 14 zračnih blazinic v posameznem sedežu prek šestih različnih programov razvaja potnike na poti. Sedeži so tudi greti in hlajeni, ogrevanje pa si je mogoče omisliti tudi za naslone za roke.
Podvozje novega S ima izboljšano različico zračnega vzmetenja, popolna novost pa so senzorji, ki s posebno kamero spremljajo cestišče in prilagajajo čvrstost vzmetenja. V času LED-tehnologije so šli Mercedes-Benzovi inženirji najdlje doslej in novega S opremili s skoraj 500 LED-lučmi, od teh jih okoli 300 skrbi za osvetlitev potniške kabine, druge so skrite v žarometih. Novi S je tako prvi avto na svetu brez klasične žarnice. Na področju varnosti je S zapeljal še dlje z novimi in izboljšanimi sistemi. Radarski tempomat distronic plus deluje ves čas, tudi v strnjenih kolonah. Hkrati avto drži znotraj voznega pasu, torej vozi skoraj sam, in še bi lahko naštevali. Ponudba motorjev je bogata, cene pa visoke. Naša izbira je šestvaljni dizel v S 350 bluetec.
2.652 evrov je mesečni najem S 350 blueteca z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
5,5 litra je povprečna poraba S 350 blueteca, S300 hybrid porabi le 4,4 litra.