Avto

(PAL) Kako smo izbrali naše favorite, kateri so vaši?

Še teden dni lahko glasujete za najboljše med najboljšimi finalisti izbora poslovni avto leta in si priborite tablico, vikend paket, navigacijsko napravo ali sledilno napravo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

13.05.2014 12:00
Čas branja: 2 min

Kako smo na Financah izbrali najboljše, kateri so vaši favoriti izbora poslovni avto leta 2014.

Zakaj citroën C3, hyundai i10, peugeot 308, dacia dokker in številni drugi po našem mnenju sodijo med najboljše, si preberite v člankih o malih službenih avtih, in službenih avtih. Kaj moram imeti dober poslovni avto, kakšna so danes pravila v razredu managerskih limuzin in kateri so najboljši eko avti in kako pomembna je cena pri okoljskih voditeljih.

Ocenjevanje avtomobilov, kandidatov izbora Poslovni avto leta (PAL), je dolgotrajno delo, ki se začne že s koncem prejšnjega izbora. Od takrat namreč dopolnjujemo seznam naslednjega izbora, razvrščamo avtomobile po kategorijah glede na velikost, tehniko in ceno ter zbiramo tehnične in druge podatke. Še zlasti podatki o tržni ceni, torej ceni z odštetimi rednimi popusti, ki jo dejansko plačajo kupci, se skozi leto pogosto spreminjajo. Večkrat se sicer spremeni le predstavitev ugodnosti, same cene pa ne kaj dosti. Pozorni smo na to, da ne upoštevamo morebitnih izrednih akcij, ki v resnici veljajo le kratek čas. Če bi avto ocenili po teh cenah, to ne bi bilo pošteno ne do tekmecev ne do kupcev. Ob koncu izbora, teden ali dva pred izidom revije PAL, upoštevamo še zadnje spremembe, do katerih lahko pride med letom. Družba ALD Automotive, ki se ukvarja z upravljanjem voznih parkov, določi preostanek vrednosti, ki je odvisen od številnih dejavnikov, med letom pa se lahko spreminja zaradi različnih razlogov.

Zakaj je toyota cenejša od kie z enako ceno

Kandidate ocenimo po 96 merilih - od najmanjših podrobnosti, kot so prostor na prednjih in zadnjih sedežih, kakovost sedežev, število in uporabnost odlagalnih površin, velikost prtljažnika, višina roba prtljažnika, učinkovitost vzmetenja, zmogljivosti in podobno. Pri oceni stroškov vozila upoštevamo tako tržno ceno vozila kot višino poslovnega najema, ki ga določi ALD Automotive. S tem podatkom laže presojamo dejanske stroške z avtomobilom, ki jih zgolj drobnoprodajna cena ne prikaže. To nazorno prikazuje kia carens 1.7 CRDi, ki letos ni sodelovala v izboru, a smo vseeno izračunali njen poslovni najem. Carens je za le 50 evrov dražji od Toyotinega versa 1.6 D-4D. Omenjena avtomobila pa cenovno vseeno nista primerljiva, poslovni najem toyote za 36 mesecev in 90 tisoč kilometrov z vsemi vključenimi stroški (skupaj z gorivom, zavarovanjem, servisi...) je 745 evrov na mesec, kijin pa 818 evrov na mesec.

Avtomobile, ocenjene po teh merilih, razvrstimo v pet kategorij

Za svoje kandidate boste glasovali med 18. aprilom in 20. majem. Vaši glasovi bodo prispevali 50 odstotkov ocene v prvih štirih kategorijah, v managerski pa tretjino. Drugi dve tretjini bosta prispevali žirija slovenskih menedžerjev in ekipa Financ. Vsi glasovi gredo v boben za bogate nagrade. Zmagovalce - tako avtomobile kot izžrebance - bomo razglasili 28. maja na slovesni sklepni prireditvi.

Kaj obsega mesečni najem

Poslovni najem kandidatov PAL je izračunan za 36 mesecev in 90 tisoč prevoženih kilometrov. V tem času so v najem vključeni vsi stroški z avtomobilom, torej financiranje razlike med nabavno vrednostjo novega vozila in preostalo vrednostjo, vsi stroški registracije, prispevkov in dajatev za motorna vozila za celotno obdobje najema, administrativni stroški - upravljanje voznega parka, pomoč in svetovanje pri prometni nesreči ali okvari, analiza vozil v najemu z namenom prilagajanja pogodbenih kilometrov dejansko prevoženim, vzdrževanje (redno in izredno), skupaj z vsem potrošnim materialom, dodaten komplet letnih in zimskih pnevmatik višjega razreda (znamke Goodyear, Michelin, Bridgestone...), nadomestno vozilo kategorije A (VW polo, renault clio, opel corsa...) za kakršenkoli primer nevoznosti lastnega vozila, 24-urna pomoč na cesti (ALD Automotive European Road Assistance), zavarovanje (AO, AO+, polni kasko z enoodstotno odbitno franšizo, nezgodno zavarovanje potnikov, pravna zaščita, zavarovanje predmetov v avtomobilu do 1.250 evrov) ter stroški goriva, ki so izračunani na podlagi povprečne tovarniške porabe posameznih avtomobilov in aktualnih cen goriv.

Vključeni so še pomoč in svetovanje pri prometni nesreči ali okvari ter analiza vozil v najemu z namenom prilagajanja pogodbenih kilometrov dejansko prevoženim.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.