Volkswagnovi DSG avtomatski menjalniki z dvojno sklopko ter dizelski motorji slovijo po tehnični dovršenosti in vzdržljivosti, temu primerno so zelo priljubljeni pri kupcih. A v Wolfsburgu ne spijo na lovorikah, tudi slavni rek "Zmagovalnega konja se ne menja" bodo v prihodnje potisnili v ozadje. Šef razvoja Hans-Jakob Neusser je namreč na simpoziju o prihodnosti avtomobilske industrije na Dunaju predstavil nekaj podatkov o najnovejšem samodejnem menjalniku DSG z desetimi prestavami ter prihajajočem turbodizlu z dvema turbinama. Slednji naj bi prvič zarohnel v novem passatu, ki med kupce prihaja ob koncu leta.
Neusser je bil s podatki o novem DSG precej skop, razkril je le, da bo imel kar deset prestav. Že pred dobrim letom je na enakem dogodku izvršni direktor VW Martin Winterkorn namignil, da pripravljajo takšen menjalnik, ki ga bodo lahko uporabili v prečno ali vzdolžno nameščenih motorjih. Takšna namestitev bo omogočala uporabo v številnih različnih modelih.
Glasujte za najbolje avtomobile izbora PAL 2014 in zadenite tablico Samsung, vikend paket v hotelu Balnea, sledilno kartico ali sledilno napravo Garmin
Najnovejši DSG samodejni menjalnik je eden izmed najbolj pomembnih razvojnih korakov pri Nemcih. Z njim bodo do konca leta 2020 vsem prihajajočim modelom povprečno porabo znižali za 15 odstotkov. Novi 10-stopenjski samodejni menjalnik razvijajo iz obstoječega 6-stopenjskega, ki ga trenutno uporabljajo v močnejših verzijah vozil, za zdaj pa še ni znano, kdaj bo nared za proizvodnjo. Novi DSG naj bi sicer prenesel do 500 Nm navora.
Inženirji pa trdo delajo tudi na novem turbodizlu, ki naj bi s pomočjo dveh turbin iz sebe iztisnil kar 175 kW oziroma 236 konjev. Dvolitrski štirivaljnik bo vgrajen v številne modele, ledino pa naj bi z njim zaorali z osmo generacijo VW passata, ki med kupce prihaja proti koncu tega leta.