Tehnologija laserskih žarometov si bo v prihodnosti utrla pot v velikoserijske avtomobile, tudi takšne za vsak žep. Do takrat bo preteklo še nekaj časa, proizvajalci pa že zdaj bijejo bitko za prestiž. Audi bo tako vrhunsko tehnologijo v začetku poletja ponudil pri maloserijskem športniku R8 LMX, saj bo število omejeno na 99 primerkov. Audi bo s tem nekoliko prehitel BMW, ki bo takšne žaromete malo zatem ponudil v hibridnem športnem modelu i8 - slednji bo serijski, torej brez številčno vnaprej omejene serije.
Bistvo nove različice Audija R8 LMX je tako v laserskih žarometih, zmogljivi športnik pa bo prvič predstavljen junija na vztrajnostni dirki 24 ur Le Mansa. Audi je s tem stopil na žulj BMW v obračunu za nosilca prvega serijskega avtomobila z laserskimi lučmi, ki ponoči osvetlijo 600 metrov ceste, kar je dvakratna dolžina pri zdajšnjih žarometih LED. Novo različico R8 LMX bo sicer poganjal že znani V10 motor s 562 "konji", odlikujejo ga tudi keramične zavore in zadnji zračni stabilizator, v Nemčiji bo zanj treba odšteti dobrih 200 tisočakov.