Dobrih pet let je Volvo XC60 potreboval, da je presegel mejnik 500 tisoč prodanih enot. Gre za najbolj prodajan model od leta 2009, odlični prodajni rezultati modela XC60 pa so dober indikator Volvove rasti v preteklih letih in potenciala prihodnosti. Model, ki je v prodaji od leta 2008, je od svoje predstavitve dalje zviševal prodajne številke.
Ste že glasovali med finalisti PAL?Čakajo Vas bogate nagrade.
V letu 2012 je XC60 presegel 100.000 prodanih vozil s 106.203 enotami, medtem ko je bilo v letu 2013 prodanih čez 114.000 avtomobilov. V prvih štirih mesecih 2014 je Volvo prodal 41.920 vozil XC60, kar predstavlja 24,2-odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem lani. Destinacija polmilijontega Volva XC60 je bila v ZDA, država je tudi tržišče, kjer je bilo prodanih največ vozil XC60 (okoli 73.000 enot), sledi Kitajska z okoli 70.000 prodanih vozil in nato Nemčija, Švedska in Velika Britanija.
"Z XC60 smo dokazali, da lahko tekmujemo na nivoju kot naši nemški konkurenti, kot sta BMW in Audi, to pa nam daje moč, da delamo isto s prihajajočimi modeli," pravi Alain Visser, višji podpredsednik marketinga, prodaje in storitev strank pri Volvu. "To je avtomobil, ki ne predstavlja uspeha samo danes, ampak bo nadaljeval z njim tudi v prihodnosti."
Po mnenju odgovornih je avtomobil prišel na trg ob pravem času, hkrati pa prenaša naprej samozavest, ki je bila zgrajena na uspehu vozila XC90. Pri Volvu si želijo, da bo model V40 dosegel prek 100.000 prodanih enot letos, dolgoročni cilj podjetja pa je prodati 800.000 vozil letno. Trenutno so v zaključni fazi predstavitve največjega modela XC90.