Avto

Fordov 'kurir' v prijetni in kompaktni embalaži prinaša veliko prostora

K nam septembra prihaja Ford tourneo courier, na osnovi fieste in B-maxa vzklil križanec med dostavnikom in enoprostorcem. Očem všečen kompaktnež ponuja veliko prostora za mlade družine, aktivne posameznike in starejše

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.05.2014 00:09
Čas branja: 5 min

Družinski velikoprostorci so praviloma avtomobili, ki s svojo škatlasto podobo spominjajo na dostavnike in tako niso kdo ve kako namenjeni postavljanju, v ozadje pa so postavljeni tudi vozniški užitki. Najpomembnejša je predvsem praktična uporaba, ki se povezuje s prostornostjo in prilagodljivostjo, drugo pa je večinoma podrejeno tem parametrom.

IMG-4992.1399839848.jpg.n.600px.jpg

Pri Fordu imajo s prostornostjo, prilagodljivostjo in praktičnostjo dolga desetletja izkušenj, o čemer pričajo tudi prodajne številke tovornega transita ali potniškega tournea. Čeprav gre pri slednjih na prvi pogled za dostavnike, ti postajajo vse bolj družinsko naravnani. Družino tourneo (manjši connect, podaljšani grand connect in največji custom) so pri Fordu zdaj razširili še z najmanjšo različico courier - kurir -, ki stoji na temeljih majhne kompaktne fieste oziroma enoprostorskega B-maxa ter ponuja pet sedežev, meter pa mu v dolžino pokaže zgolj 4,16 metra.

ford_tourneo_courier1.20140511222954.jpg.s.600px.jpg

Za v mesto in ozke ulice še kako priročno, avto pa navdušuje tudi z največ prostora v svojem razredu, kar bodo cenile predvsem mlade družine, aktivni posamezniki in starejši, ki so vse pogosteje taxi služba za otroke prezaposlenih staršev. Ford tourneo courier k nam pride septembra, cenovno bo zelo verjetno umeščen med B-maxa in C-maxa in bo predvidoma stal okoli 15 tisočakov.

Ste že glasovali med finalisti PAL?Čakajo Vas bogate nagrade.

IMG-4799.1399839603.jpg.s.600px.jpg

Prvi občutki ob srečanju z novincem so bili pozitivni, tudi novinarskim kolegom je bil na zunaj večinoma všeč, deloval je mladostno in dinamično ter prav nič dostavniško. Tudi zvedavim Nemcem je med fotografiranjem padel v oči, starejši par je sprva mislil, da gre morda za kakega novega C-maxa, mlajši par bi mu v dolžino dal kake štiri metre in pol, naglas sta vanj že nalagala svoji kolesi, skupine poslovnežev ob finančnem središču Frankfurta pa se z njim ne bi bilo sram pojaviti pred znanci. Dovolj velik in hkrati mestu prijazen družinski avto, so se zedinili.

IMG-4875.1399840383.jpg

IMG-4810.1399840455.jpg.s.600px.jpg

IMG-4838.1399840964.jpg.n.600px.jpg

Da, Fordovci so svojega malega „dostavnika" dobro zapakirali v očem bolj prijetno obliko enoprostorca. Strmo odsekan nos poznamo iz fieste in drugih modelov, agresivna maska v spomin hote ali nehote prikliče obrise morskega psa. Na obeh bokih za lažje vstopanje in izstopanje ter v prid večji uporabnosti - še posebej na ozkih parkiriščih - seveda najdemo par drsnih vrat, na zadku med pokončno postavljenim parom luči pa so visoko odpirajoča se prtljažna vrata.

ford_tourneo_courier.20140511221533.jpg.s.600px.jpg

Nakladalni rob je nizek, širina prtljažnika pa omogoča brezskrbno nalaganje raznorazne prtljage, dopustniških pripomočkov, zajetne športne opreme, pripomočkov za kampiranje ali denimo pralnega stroja, za več prilagodljivosti poskrbi tudi v razmerju 60:40 deljiva zadnja klop. Prtljažnik v osnovi pogoltne kar 708 litrov (60 litrov več od neposrednih tekmecev), s podrto zadnjo klopjo pa 1.656 litrov. Zadnja polica prtljažnika je prilagodljiva, omogoča namreč dve nastavitvi po višini, ko nam je v napoto pa jo lahko elegantno zložimo za zadnje sedeže.

IMG-4923.1399840605.jpg.n.600px.jpg

IMG-4930.1399840685.jpg.c.600px.jpg

Vstop v potniško kabino najprej prinese spoznanje, da je avto tudi zares veliko večji, kot bi mu pripisali po merah - v višino sicer meri 1,72 metra, v primerjavi z neposrednimi tekmeci je na voljo skoraj 10 centimetrov več prostora za glavi potnikov na sprednjih sedežih. Za prostornost tako poskrbi streha, ki je nekje visoko nad glavami ter razkošno odmerjene steklene površine, tudi zato je preglednost v vse smeri zelo dobra. Pred očmi voznika so iz drugih modelov znani merilniki in prikazovalniki z modrim ozadjem, armaturna plošča je razgibana, kljub obilici gumbov pa se njenih funkcij hitro priučimo.

IMG-4828.1399840788.jpg.c.600px.jpg

IMG-4821.1399840870.jpg.n.600px.jpg

Navdušenje nekoliko skazi več trde plastike, po tej plati "kurir" še najbolj spominja na dostavnike. Drugače je s sedeži in oblazinjenjem, ki je vse prej kot ceneno in neudobno - položaj za volanom smo hitro našli, udobje je na dovolj visoki ravni, električni servovolan je natančen in poskrbi za še večjo okretnost vozila, podvozje omogoča uglajeno vožnjo, za tešenje športnih apetitov pa si bo treba izbrati kak drug model. Tudi zadaj se sedi dobro, prostora za kolena in predvsem glave je zares veliko - v primerjavi z neposrednimi tekmeci je na zadnjih sedežih 67 milimetrov več prostora za glave in 59 milimetrov dodatnega prostora za noge -, bočna vrata pa zaradi svoje oblike ponujajo zgolj vstran pomični stekli. Za dotok svežega zraka zadaj dovolj, za kaj več se bo treba prepustiti klimatski napravi.

IMG_4818.20140511225039.jpg.s.600px.jpg

IMG_4811.20140511224933.jpg.c.600px.jpg

IMG_4819.20140511224749.jpg.s.600px.jpg

ford tourneo courier2

Tourneo courier aktivnim družinam zagotavlja izjemno prilagodljivo namestitev in raznovrstne prostore za odlaganje predmetov. Pod stropom je tako čez celotno širino prednjega dela priročna polica, praktičen predal je tudi v podnožju voznikovega sedeža, kakšne malenkosti lahko odložimo v odprtino armaturke pred sovoznikom, potniki zadaj imajo na voljo zložljivo mizico, Fordovci pa so še posebej izpostavili veliko sredinsko konzolo, ki ponuja eno najboljših rešitev za shranjevanje v tem razredu. V njej je namreč dovolj prostora za mape formata A4 in majhen prenosni oziroma vse bolj priljubljeni tablični računalnik. Držalo MyFord Dock na sredini armaturne plošče omogoča shranjevanje, namestitev in polnjenje mobilnih naprav, kot so telefoni in navigacijski sistemi. Testni tourneo courier je na tem mestu ponujal integrirano navigacijo, zaslon pa se je ob vzvratni prestavi spremenil v prikaz območja za vozilom.

IMG_4943.20140511225146.jpg.s.600px.jpg

IMG_4868.20140511225216.jpg.s.600px.jpg

IMG_4914.20140511225302.jpg.s.600px.jpg

IMG_4919.20140511225518.jpg.c.600px.jpg

Tourneo courier postavlja nova merila pri varnostnih funkcijah. Kot prvi v svojem razredu uvaja celovit serijski zaščitni sistem, ki vključuje tudi varnostno blazino za voznikovo koleno in varnostne zavese ter napredne tehnologije, kot je nadzor tlaka v pnevmatikah. Na voljo je tudi sistem glasovnega upravljanja Ford SYNC s pomočjo v sili, ki potnikom v primeru nezgode pomaga poklicati lokalno reševalno službo. Kupci lahko izberejo pametne tehnologije, na primer kamero za prikaz območja za vozilom in vgrajen navigacijski sistem s kartico SD. Tehnologija, ki vozniku omogoča upravljanje najljubših aplikacij na pametnem telefonu z glasovnimi ukazi - Ford SYNC s funkcijo AppLink - bo na voljo v drugi polovici leta 2014.

IMG_4865.20140511225623.jpg.c.600px.jpg

Še najmanj novosti prinaša vsebina pod motornim pokrovom, saj je tam na voljo že znana paleta sodobnih motorjev Pri Fordu so za pogon novinca pripravili bencinski in dva dizelska motorja zadnje generacije. Litrski bencinski trivaljnik iz serije ecoboost zmore 100 "konjev", v praksi pa se je dobro spopadal s "kurirjem". Ob priganjanju oddaja za trivaljnike značilen zvok, poraba se takrat približa osmim litrom, sicer pa je precej tih in tudi varčen. V povprečju je na 150 kilometrih mestne, podeželske in avtocestne vožnje porabil sedem litrov goriva, kar je dober liter in pol več od normirane - v zrak pri tem spusti 119 g/km škodljivih emisij.

IMG_4967.20140511225823.jpg.s.600px.jpg

IMG_4898.20140511225744.jpg.c.600px.jpg

Motor je sicer opremljen z zeleno tehnologijo ECOnetic, ki med med drugim vključuje sistem start&stop in krmiljene zračne reže. Dizelskemu energentu sta namenjena 1,5- in 1,6-litrski duratorq štirivaljnik TDCi. Šibkejši motor s 75 "konji" in s 103 g/km izpustov CO2 naj bi porabil zgolj 3,9 litra na sto kilometrov, močnejši pa v zrak spusti 97 g/km izpustov CO2 ter naj bi porabil 3,7 litra.

IMG_4858

Tourneo courier bo na voljo v treh različicah: vstopni model z dostopno opremo je poimenovan Ambiente, modela Trend in Titanium pa nudita bogatejšo paleto opreme. Model Titanium je serijsko opremljen s klimatsko napravo, tempomatom z omejevalnikom hitrosti, samodejnim upravljanjem žarometov in brisalcev, 16-palčnimi platišči iz zlitine s sedmimi kraki, zatemnjenimi stekli v zadnjem delu vozila in integriranimi strešnimi nosilci.

IMG_5019.20140511230609.jpg.s.600px.jpg

Pri Fordu so povedali, da je tourneo courier za ljudi, ki cenijo vodljivost in okretnost majhnega avtomobila ter prilagodljivost, praktičnost in dostavniško prostornost. Njihov družinsko naravnani dostavnik s svojimi kompaktnimi merami in všečno obliko ob tem ponuja povsem dovolj prostora za pet potnikov in prtljago - ali pa kakšnega potnika manj in kos prtljage več.

IMG_4942.20140511230726.jpg.s.600px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

23.09.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto
TOP Gradbeništvo
Napovedi gradbenih aktivnosti
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Kakšno rast gradbenih aktivnosti napoveduje GZS za letos in prihodnje leto

Po lanski veliki, 24-odstotni rasti gradbenih aktivnosti se bodo te v Sloveniji letos zelo upočasnile, v EU se bodo zmanjšale. Lani so bile investicije v zgradbe vredne 7,1, letos bodo 7,6, prihodnje leto pa 7,9 milijarde evrov.

FINANCE
Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno
Finance
inflacija
Albina Kenda Marčni podatek: Inflacija v Sloveniji se ne znižuje, nasprotno 3

Če gledamo nacionalno specifično košarico, se je inflacija v Sloveniji marca celo povišala - s februarskih 3,4 odstotka na marčnih 3,6 odstotka. Tudi če gledamo vseevropsko primerljivo košarico dobrin, slovenska inflacija ne popušča. Dodajamo hiter pogled na inflacijo v Italiji

FINANCE
Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023
Finance
ZAVAROVALNICA
Tanja Smrekar Triglav: kaj je udarilo po njihovem dobičku v letih 2022 in 2023 1

Iz letnega poročila: zakaj je predlanski rezultat po novem izguba namesto stomilijonski dobiček? Tudi zaradi davkov.

FINANCE
Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva
Finance
KAMNIŠKI RAZVOJNI FORUM
Jana Petkovšek Štakul Kamniški podjetnik: Javni uslužbenci bi morali tekmovati v spodbujanju gospodarstva 1

Na Kamniškem razvojnem forumu bomo govorili o nujni podpori gospodarstvu ter iskanju razlikovalnih prednosti, ki jih ima kamniška občina veliko.

FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.