Po treh letih je Nissan novo podobo nadel tudi micri, katere tretja generacija se je sicer izgubila v sivem povprečju. Postala je namreč globalna in videz ni bil povsem v ospredju. S prenovo so Japonci micri vdihnili nekaj šarma in jo tako zunaj kot tudi znotraj poživili, v duši pa je ostala preprosta.
Micra se zdaj postavlja z novo masko, ki jo oblikovno precej približa drugim hišnim modelom, drugačni so žarometi in odbijač, sprememb zadaj so bili deležni odbijač, pokrov prtljažnika in LED-svetila. Prenova v notranjosti je zajela merilnike, sredinsko konzolo in notranje obloge vrat, ceneno plastiko so zamenjali s precej boljšo, a ostaja (pre)trda. Prtljažnik pogoltne 265 litrov, v dolžino pa meri manj kot 3,8 metra.
Vabljeni h glasovanju PAL 2014
Okretnost je micrina vrlina, saj se ponaša z enim boljših obračalnih krogov v svojem razredu - ta znaša samo 9,3 metra, kar jo naredi za zelo dobro prijateljico mestnih središč. Tam boste z njenim 1,2-litrskim trivaljnikom z 58 kilovati (80 konjskimi močmi) konkurenčni drugim malčkom, saj je avto dovolj zmogljiv in prožen v višjih vrtljajih, ob tem pa je delovanje motorja nekoliko glasno. Kombinirana poraba goriva znaša pet litrov bencina na sto prevoženih kilometrov, ob priganjanju pa se zlahka spogleduje s sedmico.
Oprema visia za 9.200 evrov ponudi vstop v svet prenovljene micre. Kupec med drugim dobi klimatsko napravo, daljinsko centralno zaklepanje, električni pomik sprednjih stekel, tonirana stekla in odbijače v barvi karoserije, šest zračnih blazin, sistema ABS in ESP, potovalni računalnik in povezljivost bluetooth. Micra ima le pet prestav, vendar šeste voznik ne pogreša, saj so razmerja precej dobro razporejena in dolga. Skupni mesečni strošek vozila je nižji od 600 evrov, micra pa očara tudi z eno najnižjih cen na trgu.
593,55 evra je mesečni najem micre z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
5 litrov v povprečju porabi micra z 58 kilovati moči.