Avto

Finalist PAL 2014: Mercedes-benz razreda E

Managerski avto, ki dobrote skriva pod zadržano zunanjostjo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.05.2014 13:20
Čas branja: 1 min

Mercedes-benz razreda E je eden tistih avtomobilov, ki morda ne pritegnejo na prvi pogled, tudi na drugega ne. Ceniti ga začnete šele, ko ga bolje spoznate, se z njim odpravite na daljše potovanje, kjer resnično blesti. Prvo oviro, videz, so oblikovalci odpravili ob lanski prenovi. Razred E je po štirih letih dobil nove žaromete, ki so skriti za kapljičasto oblikovanimi stekli z LED-trakom v spodnjem delu. E je dobil še dve novi izbočeni maski, na novo urezane stranske poteze in precej prijetnejši videz kot okorni predhodnik. Tisto, česar ni videti s prostim očesom, ima pa vsekakor visoko vrednost, je varnost te limuzine. Razred E se hvali s kar 11 novimi oziroma nadgrajenimi varnostnimi sistemi.

mercedes-e-1-xx.1397766270.jpg.o.600px.jpg
Mercedes-benz razreda E je lani dobil osvežen prednji del in cel kup varnostnih sistemov. Zdaj ni več grdi raček.

Vse različice so serijsko opremljene s sistemom collision prevention assist, ki s prilagodljivim zavornim sistemom in radarjem močno zmanjša možnost naleta drugega vozila. Serijski je tudi sistem attention assist, ki zaznava utrujenost voznika. Aktivni sistem za ohranjanje smeri s tresljaji na volanu opozarja voznika, da je nenamenoma prevozil prekinjeno črto. Ob prečkanju polne črte aktivno poseže v vožnjo z usmerjanjem vozila znotraj voznega pasu, hkrati pa zmore zaznati nevarnost trka z nasproti vozečim avtomobilom in reagirati s hitrim zaviranjem. Kamere pa spremljajo tudi dogajanje v križiščih in sprožijo odzive - opozorila in tudi zavore - v nevarnostih trka.

Vabljeni h glasovanju PAL 2014

Motorji ponujajo skoraj neomejeno možnost izbire, med najboljše pa, vsaj z vidika cene in stroškov, ne pa tudi uglajenosti, sodi 2,1-litrski štirivaljni dizelski motor s 125, 150 ali 170 kilovati (v kombinaciji z elektromotorjem), ki poganjajo modele E 220 CDI, 250 CDI in 300 hybrid. Omenjeni imajo ugodne cene zaradi 11-odstotnega rednega popusta in tudi ugodne najeme.

mercedes-e-3-xx.1397766271.jpg.o.600px.jpg
Prva izbira za menedžerje, ki potrebujejo veliko prostora. Karavanski E v zadek spravi 695 litrov prtljage.

mercedes-e-2-xx.1397766272.jpg.o.600px.jpg
Kabina, ki ji sprva očitate dolgočasnost, pozneje pa jo hvalite zaradi udobja in ergonomije.

42.862 evrov je tržna cena mercedes-benza E 250 CDI.

1.382 evrov je mesečni najem E 250 CDI z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive

500 newtonmetrov navora ima 2,1-litrski turbodizel v E 250 CDI.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

17.04.2014
FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 2

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.