Mercedes-benz razreda E je eden tistih avtomobilov, ki morda ne pritegnejo na prvi pogled, tudi na drugega ne. Ceniti ga začnete šele, ko ga bolje spoznate, se z njim odpravite na daljše potovanje, kjer resnično blesti. Prvo oviro, videz, so oblikovalci odpravili ob lanski prenovi. Razred E je po štirih letih dobil nove žaromete, ki so skriti za kapljičasto oblikovanimi stekli z LED-trakom v spodnjem delu. E je dobil še dve novi izbočeni maski, na novo urezane stranske poteze in precej prijetnejši videz kot okorni predhodnik. Tisto, česar ni videti s prostim očesom, ima pa vsekakor visoko vrednost, je varnost te limuzine. Razred E se hvali s kar 11 novimi oziroma nadgrajenimi varnostnimi sistemi.
Vse različice so serijsko opremljene s sistemom collision prevention assist, ki s prilagodljivim zavornim sistemom in radarjem močno zmanjša možnost naleta drugega vozila. Serijski je tudi sistem attention assist, ki zaznava utrujenost voznika. Aktivni sistem za ohranjanje smeri s tresljaji na volanu opozarja voznika, da je nenamenoma prevozil prekinjeno črto. Ob prečkanju polne črte aktivno poseže v vožnjo z usmerjanjem vozila znotraj voznega pasu, hkrati pa zmore zaznati nevarnost trka z nasproti vozečim avtomobilom in reagirati s hitrim zaviranjem. Kamere pa spremljajo tudi dogajanje v križiščih in sprožijo odzive - opozorila in tudi zavore - v nevarnostih trka.
Vabljeni h glasovanju PAL 2014
Motorji ponujajo skoraj neomejeno možnost izbire, med najboljše pa, vsaj z vidika cene in stroškov, ne pa tudi uglajenosti, sodi 2,1-litrski štirivaljni dizelski motor s 125, 150 ali 170 kilovati (v kombinaciji z elektromotorjem), ki poganjajo modele E 220 CDI, 250 CDI in 300 hybrid. Omenjeni imajo ugodne cene zaradi 11-odstotnega rednega popusta in tudi ugodne najeme.
1.382 evrov je mesečni najem E 250 CDI z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
500 newtonmetrov navora ima 2,1-litrski turbodizel v E 250 CDI.