Volkswagen je z golfom plus ponudil dovolj uspešen kompromis med kombilimuzino in enoprostorcem, o tem govorijo tudi prodajne številke, vendar so tekmeci vmes naredili korak naprej.
V Wolfsburgu so tako zavihali rokave in naredili sportsvana, ki je bolje pripravljen na enoprostorske tekmece in večji tržni delež. Golf sportsvan je poleg klasičnega golfa in karavanskega golfa varianta tretja karoserijska izpeljanka iz modelske serije golf VII. Pri nas bo na voljo za najmanj 18 tisoč evrov (1.2 TSI trendline), najcenejši dizel pa za dobrih 20 tisočakov (1.6 TDI 81 kW trendline)
Zadnjo klop je moč vzdolžno pomikati za 180 milimetrov
Novinec prinaša novo zunanjo podobo, podobno kot običajni golf je zasnovan modularno in je lažji od primerljivega predhodnika, hkrati pa ponuja več sodobne tehnologije, med katero izstopajo številni asistenčni in varnostni sistemi. Konstruktorji so ob tem poskrbeli za prilagodljivejšo potniško kabino. Ta je dobila vzdolžno pomično zadnjo klop, ki ponuja kar 18 centimetrov manevrskega prostora, s tem pa se uravnava tudi prostornina prtljažnika. Največja prostornina s podrto sedežno klopjo sicer znaša razkošnih 1.520 litrov.
Sedem motorjev in DSG
Med motorji, ki jih nameravajo ponuditi kupcem, bodo štirje bencinski motorji TSI s turbinskimi polnilniki z močmi 63 kilovatov (85 KM), 81 kilovatov (110 KM), 92 kilovatov (125 KM) in 110 kilovatov (150 KM). Dizelsko ponudbo sestavljala motorja TDI z močjo 81 kilovatov (110 KM) in 110 kilovatov (150 KM), povsod (razen pri najšibkejšem bencinarju) pa bo na voljo tudi samodejni menjalnik DSG. Najvarčnejši bo sportsvan TDI bluemotion, ki naj bi bil sposoben doseči povprečno porabo 3,6 litra na sto kilometrov.