Opel meriva je pred štirimi leti na trg pripeljala svežino zasnove v nasprotni smeri odpirajočih se zadnjih vrat. Poskus je uspel, sledila so uspešna leta in prodajni uspehi po Evropi, pri nas je bila še lani eden najbolje prodajanih malih enoprostorcev. Po treh letih je postala zrela za rahle kozmetične popravke, vendar bo razlike opazilo le pozorno oko.
Vabljeni h glasovanju PAL 2014
Meriva ima več kroma na prednji maski hladilnika, okoli meglenk in na zadku, dobila je nove žaromete, za pridih elegance poskrbi kromirana obroba pod bočnimi stekli, dobila je nekaj novih barv in platišč. Več sprememb je v notranjosti in pod motornim pokrovom. Oplov sistem flexdoors, ki prinaša nasproti odpirajoča se zadnja stranska vrata pod kotom 84 stopinj, je seveda obdržala. Takšna vrata omogočajo lažji vstop na zadnjo klop, kjer si pohvale zasluži možnost pomika sedežev v vseh smereh - torej tudi vstran, kar prinese več prostora za ramena in kolena. V prtljažnik je mogoče spraviti 400 litrov, s podrto zadnjo klopjo pa se prostor malega enoprostorca poveča na 1.500 litrov.
V merivi je lahko tudi intellilink, povsem nov Oplov »infotainment« sistem, ki omogoča povezljivost oziroma komunikacijo in zabavo. Sistem se s pametnimi telefoni poveže prek bluetootha, komunikacijski vmesnik pa prinaša večji zaslon kot prej.
Dizelska meriva je s 16.889 evri najdražja med službenimi avti, bencinski turbo pa je cenejši za več kot dva tisočaka. Dizelski motor je nov in v službeni vlogi vreden doplačila, zmore 81 kilovatov (110 konjskih moči), veliko prožnosti in uglajen tek. Meriva navduši še z majhno porabo goriva, na sto prevoženih kilometrov ta znaša štiri litre. V serijski opremi ima med drugim klimatsko napravo, pomočnika pri speljevanju v klanec ter šest zračnih blazin.
696,73 evra je mesečni najem merive z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4 litre na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba merive 1.6 CDTi enjoy.