Avto

Za rast prodaje bo zastavil Jeepovo osebnost

Jeep posega po visokih prodajnih ciljih, zato se korenito spreminja in širi

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.05.2014 13:15
Čas branja: 2 min

Jeepe poznate - oglat in zmogljiv cherokee, ali pa razkošen in mogočen grand cherokee, morda še sila preprost in robusten wrangler. Kaj pa mali, le dobre štiri metre dolg renegade z 1,3 litrskim dizelskim motorjem in pogonom na prednja kolesa, ki bo zasnovan na osnovi fiata 500X? Sergio Marchionne, šef Fiata in Chryslerja, s tem tudi Jeepa, želi iz te klene ameriške znamke narediti svetovno uspešnico. Prodajo želi do leta 2018 podvojiti na 1,5 milijona vozil, brez kompromisov in posegov v osebnost klenih Američanov pa to kot kaže ne bo mogoče.

Glasujte za najbolje avtomobile izbora PAL 2014 in zadenite tablico Samsung, vikend paket v hotelu Balnea, sledilno kartico ali sledilno napravo Garmin

Jeep-marchionne.1399288340.jpg.o.600px.jpg
Šef Fiata in Chryslerja, zato tudi Jeepa, ima s to tradcionalno znamko velike načrte. Leta 2018 jih želi prodati 1,5 milijona, sto odstotkov več kot lani.

V ZDA je Jeep dosegel vrh, rasel bo drugje

Morda se bere bolj škodljivo kot v resnici je, a Jeep se s fiatovim prevzemom korenito spreminja. Iz klene, ameriške in zato tudi v Evropi manj priljubljene znamke Jeep vozi v smeri mode, trendov in tudi manj zahtevnih kupcev, ki bi imeli radi jeepa za manj denarja, z manj zahtevnimi voznimi lastnostmi, nižjo porabo in manj pompoznim ugledom. Načrti z Jeepom so veliki, njegov šef Sergio Marchionne, sicer tudi šef Fiata in Chryslerja, želi lansko prodajo dobrih 700 tisoč že letos dvigniti na milijon, do leta 2018 pa na 1,5 milijona vozil letno. Na rast prodaje računa predvsem v Evropi, Južni Ameriki in na Kitajskem, v domači ZDA je Jeep že sedaj dovolj močan, saj je lani ta trg pogoltnil 490 tisoč jeepov - 70 odstotkov skupne globalne prodaje. Marchionne v Jeepu vidi enega od stebrov rasti Skupine Fiat Chrysler. Da ima prav dokazujejo rezulati Jeepa. To je namreč edina znamka v Skupini, ki bo letos presegla Marchionnejeve načrte postavljene leta 2009.

jeep_renegade1.20140310131300.jpg.s.600px.jpg
Mali jeep renegade bo prvi zelo evropski jeep, zasnovan bo na osnovi fiata 500X, poganjali ga bodo majhni bencinski in dizelski motorji, cena bo nižja od 20 tisočakov.

Mali renegade bo posegel po velikih ciljih

Pomemben model pri doseganju teh ciljev bo tudi mali renegade, ki bo junija pripeljal iz fiatove italijanske tovarne v Melfiju, ki bo izdelovala tudi njegovega tehničnega sorodnika - fiata 500X. Melfi lahko na leto bruhne 150 tisoč renegadov, v primeru polne kapacitete bo mali jeep torej pomenil šestino prodaje te znamke.

Del strategije je tudi kitajski trg

Konec leta 2015 in v začetku 2016 bodo Jeepi prihajali tudi iz tekočih trakov kitajske tovarne v Guangzhou, vsaj v prvih nekaj letih pa Kitajske vodilni ne vidijo v vlogi največjega trga za to znamko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

11.05.2014
12.01.2015
FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...

FINANCE
Prevozi
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev

Daimler Truck tovornjake znamke Fuso na Portugalskem izdeluje že od leta 1964. V tovarni v Tramagalu so v preteklosti nastajali tudi mitsubishiji L 200 pick-up, L 300 van in pajero.