Avto

Lačen avantur in kilometrov

Potovalnik, ki rad požira kilometre, prtljago in potnike. Za slabih 27 tisočakov ponuja obilje moči in opreme, ne pa tudi popolnosti.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.05.2014 10:42
Čas branja: 3 min

Peugeot 5008 je tiste vrste avto, ki človeku hitro zleze pod kožo. Poslovnež, ki izven delovnega časa rad aktivno preživlja prosti čas, bo cenil njegovo okretnost in kompaktnost mer, ki jih ponazarja dolžina 4,56 metra. Ob tem pa se mu ne bo potrebno odpovedati prtljagi za 14 dnevni dopust, ob pametni izrabi prostora bo vanj stlačil še kolesa. V različici HDI160 allure ga bo prepričal tudi z dobrimi zmogljivostmi, ne pa tudi s porabo, udobjem, izdelavo in še čim.

Glasujte za najbolje avtomobile izbora PAL 2014 in zadenite tablico Samsung, vikend paket v hotelu Balnea, sledilno kartico ali sledilno napravo Garmin

Lepši, bolj peugeotovski

P3300707.1398848897.JPG.c.600px.jpg
Enoprostorski 5008 je po prenovi spet peugeot, spredaj je lep in skladen. Posegi pa so bili žal predvsem oblikovni.

Z lansko prenovo je 5008 dobil skladnejši prednji del, kjer sedaj svetijo kapljičasto oblikovani žarometi. Nove so meglenke, več je kroma, v kabini pa je na voljo nekaj več dodatkov - tudi prikazovalnik podatkov na vetrobransko steklo, ki omogoča praktičen prikaz podatkov v vidnem polju voznika ne da bi ta odmaknil pogled s ceste. Drugih delov pa se peugeotovci niso dotikali, kar je dobro in slabo hkrati. Peugeot 5008 je pred štirimi leti pripeljal dobro kombinacijo prostornosti enoprostorca, zmogljivosti in voznih lastnosti poslovnega avta in okoljske sprejemljivosti. Vse to za primerno ceno. Prostornost je ostala, 5008 je tudi danes razmeroma dobro izkoriščen in uporaben avto v katerega boste brez težav namestili štiričlansko družino in še tri kolesa. Nam je to uspelo z nekaj kombinatorike.

Pogoltne štiri potniki in še tri kolesa

P3220558.1398848691.JPG.o.600px.jpg
Kombinatorika gre peugeotu 5008 dobro od rok; posamezno podiranje sedežev omogoči vstop tudi kolesom, ne da bi potniki ostali doma.

P3290643.1398848820.JPG.n.600px.jpg
Ob petih sedežih prtlažnik 5008 sprejme 579, ob le dveh pa 1.754 litrov prtljage.

Podrli smo levi sedež v drugi vrsti in zadnja dva v tretji vrsti. S snetimi prednjimi kolesi smo bicikle zapeljali skozi levi bok prtljažnika do voznikovega sedeža, v prtjažniku pa je še vedno ostalo dovolj prostora za vikend prtljago. Ko je potrebno, 5008 sprejme tudi sedem ljudi, najbolje štiri odrasle in tri otroke. V tem primeru pa boste morali varčevati s prtljago, enako velja tudi za najbližje tekmece 5008.

Prostor še ne pomeni udobja

P3290644.1398849067.JPG.o.600px.jpg
Priročen in mehak, a počasen samodejni menjalnik duši močan motor.

S tega vidika je Francoz učinkovit in uporaben, ne pa vsemogočen. Njegova zasnova prinaša tudi nekaj pomanjljivosti. Ko so otroke v srednji vrsti zamenjali odrasli, so se pričele vrstiti kritike. Potarnali so nad prenizkimi sedeži zaradi katerih so grizli kolena, vse je motilo razmeroma čvrsto in glasno podvozje, ki pušča davek nekaj bolj dinamične nastavitve 5008. Tudi kombinacija dvolitrskega stroja in samodejnega menjalnika je posrečena le, če ne poznaš tehnike tekmecev.

Močan motor in počasen menjalnik nista najbolje usklajena

Motor ima veliko sape, odločno pospešuje, a je preslabo zvočno zatesnjen. Povprečna poraba 6,3 litre je na ravni šestvaljnikov v menedžerskih limuzinah, tudi v praksi s 7,5 litri ne preseneti v pozitivnem smislu. Šeststopenjski samodejni menjalnik pa ustreza le, če z njim ravnate nežno. Na vsako odločnost se odzove z zamikom pri prestavljanju, zato je pogosto potrebno poseči po prestavni ročici, ki omogoča tudi ročno prestavljanje. Manjši, 1,6 litrski stroj z ročnim menjalnikom obljublja boljšo kombinacijo. S ceno pod 20 tisočaki s sicer skromenejšo opremo active, pa tudi bolj racionalen nakup.

Poštena cena z vidika opreme in zmogljivosti

P3290634.1398849210.JPG.n.600px.jpg
Kompaktni 5008 raztegnjen skoraj do srednjega razreda prinaša prostor in prilagodljivost, ob tem pa ni kombijevsko neroden in zahteven za vožnjo.

Ponudba je za zahtevanih 26.690 evrov, kolikor zanj ta hip zahteva ljubljanski trgovec, poleg serijske opreme pa vam brezplačno navrže še kovinsko barvo, parkirne senzorje in navigacijski sistem, vseeno dobra če jo gledamo le skozi razmerje prostor, oprema in zmogljivosti. Zahtevnejši uporabnik, družinski, poslovni ali oboje, pa bo idealnega partnerja našel v tehnično bolj dovršenem poslovnem karavanu ali enoprostorcu.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)