Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Skromna obleka, bahava vsebina osveženega pola

Čas branja: 3 min
29.04.2014  22:30  Dopolnjeno: 30.04.2014 00:00
Novi polo je na prvi pogled skorajda enak staremu, nekaj kroma, nove luči in odbijača; povsem v nemškem slogu pa je polo močno spremenjen pod kožo

Volkswagen polo je dobil res skromno prenovo, spremembe najdeš šele ob temeljitem pregledu. Pod kožo pa so bili Nemci vnovič temeljiti; varnost in tehnika sta v vrhu, tudi cena ni nizka - vsaj 10.717 evrov za osnovnega in 13 tisočakov za dobro opremljen in motoriziran polo 1.2 TSI comfortline.

P4280230.1398796385.jpg.o.600px.jpg
Novega pola boste prepoznali po kromirani letvi v maski, novih odbijačih in lučeh. Precej več novosti je pod kožo, kjer polo blesti z varnostjo in tehniko.

Po obleki ga boste prepoznali le redki, verjamem, da bo še marsikateri poznavalec pogledal dvakrat ali trikrat, preden bo pravilno ločil starega od novega pola. Od strani razlik dejansko ni. Spredaj ima polo nove žaromete, odbijač in kromirano letev v spodnjem delu maske, zadaj so novi odbijač in luči. V dolžino je samo zaradi sprememb zrasel dva milimetra, dolg je 3,97 metra in tako še vedno spada nekje v sredino razreda majhnih avtomobilov. Povprečnost pa je samo navidezna, saj je polo zaradi precej odsekanih karoserijskih oblik in majhnih previsov ohranil prostorno potniško kabino in 280-litrski prtljažnik, ki je prijazen zaradi dna v višini roba odbijača, pod njim pa je še dodaten prostor za drobnarije, ki jih želite ločiti od preostale prtljage.

P4280259.1398796386.jpg.o.600px.jpg
Klasična in urejena armaturna plošča z novim elektromehaničnim volanom in 6,5-palčnim zaslonom, ki se razume le s telefoni Android.

4,1 litra je tovarniška poraba najvarčnejšega bencinskega pola 1.0 TSI bluemotion s 70 kilovati. Dizelski bluemotion bo porabil le 3,2 litra.

Idealna izbira je 1,2-litrski turbobencinar

Za volan osveženega pola smo se usedli pred münchenskim letališčem, pot pa nas je vodila do jezera Taggernsee. Prvi vtis izboljšujejo mehak elek­tromehanični volan, nova grafika merilnikov in šestpalčni informacijski zaslon s sistemom MirrorLink, ki omogoča povezljivost s pametnimi telefoni s sistemom Android, z iphoni se ne razume. Pod pokrovom je precej svež motor 1.2 TSI z živahnimi 66 kilovati in porabo le 4,7 litra, a kljub svežini ga bo že jeseni zamenjal le litrski turbobencinar s podobno močjo. Kot že v starem polu nas je zmotila kratka sedežna površina sprednjih sedežev, njihova zasnova, udobje in čvrstost so še vedno pravi. Ročni menjalnik še vedno uboga vsak ukaz, le hodi bi bili lahko malenkost krajši. Zadovoljni pa smo bili tudi z odlagalnimi površinami in kakovostjo izdelave, tudi z mehko armaturno ploščo, ki jo dobijo kupci od paketa comfortline naprej, v trendlinu je še vedno trda in bolj cenena na pogled in otip.

Ste že glasovali med finalisti PAL? Čakajo Vas bogate nagrade.

P4280287.1398796387.jpg.o.600px.jpg
Z leve: običajni polo, poloGT in polo cross, zadnji ne bo zapeljal na naš trg.

Tehnika in varnost višjih razredov

Preizkusni polo je imel radarski tempomat, novost, ki jo ima v tem velikostnem razredu le novi mini. Omislite si lahko še sprednje žaromete LED, nastavljivo podvozje sport select, ki omogoča čvrstejše blaženje, ne pa tudi dodatnega programa za mehkejše blaženje. Veliko je novih barv, tudi živahna modra našega preizkusnega, ki pripada bogatejši opremi fresh. Ta bo na trgu le leto dni, na našega pa zaradi previsoke cene ne bo zapeljala. Tudi robustnega in predvsem postavnega pola crossa pri nas ne bo, brez omejitev pa je ponudba motorjev. Konec maja, ko bo polo zapeljal na naš trg, bodo v ponudbi novi litrski trivaljnik s 44 oziroma 55 kilovati (poznamo ju iz modela up!), bencinar 1.2 TSI in dizel 1.4 TDI s 66 kilovati.

Najmočnejši in najbolj varčni konec leta

Do konca leta pa se bo pod motorni pokrov naselilo še nekaj pravih novosti - denimo litrski turbotrivaljnik z močjo med 66 in 81 kilovati, v različici bluemotion bo porabil le 4,2 litra bencina na sto kilometrov in v ozračje izpustil le 94 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Dizelski polo bluemotion bo še bolj učinkovit, v povprečju bo porabil 3,2 litra. Prava mešanica moči in varčnosti bo polo blueGT z 1,4-litrskim bencinarjem s turbom in kompresorjem, močjo, povečano na 110 kilovatov, in porabo pod petimi litri. Konec leta pa bosta med športne navdušence prišla še polo R-line in seveda GTI. Ali ga bo poganjal enak stroj s 132 kilovati, pa zdaj še ni znano.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači 5

GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga...

AVTO
Testi
Testi Fordova zmagovalna formula

Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.

AVTO
Novice
Novice Zvezde Frankfurta, novi okoljski pritiski na cene avtov in mobilnost kot suženjstvo

Razburljiv avtomobilski teden poln pozitivnih in negativnih novic, privlačnih klasičnih in električnih novosti salona v Frankfurtu in...

AVTO
Novice
Novice Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu 2

Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene...

AVTO
Novosti
Novosti Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino

Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

AVTO
Novosti
Novosti Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki

Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?

AVTO
Novice
Novice Novi okoljski pritiski na kupce avtov, slovenska vlada se ne zmeni za priporočila EU 8

Slovenska vlada je zanemarila priporočila EU, da novim meritvam porabe prilagodi obdavčitev avtomobilov. Zato lahko pričakujemo nove...

AVTO
Novosti
Novosti Japonec trden kot skala, uporaben kot švicarski nož 2

So terenski avtomobili in so manjši tovornjaki, vsak po svoje zmogljivi, uporabni in robustni, a kdor potrebuje fuzijo obeh svetov, se bo...