Avto

Skromna obleka, bahava vsebina osveženega pola

Novi polo je na prvi pogled skorajda enak staremu, nekaj kroma, nove luči in odbijača; povsem v nemškem slogu pa je polo močno spremenjen pod kožo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.04.2014 22:30
Dopolnjeno: 30.04.2014 00:00
Čas branja: 3 min

Volkswagen polo je dobil res skromno prenovo, spremembe najdeš šele ob temeljitem pregledu. Pod kožo pa so bili Nemci vnovič temeljiti; varnost in tehnika sta v vrhu, tudi cena ni nizka - vsaj 10.717 evrov za osnovnega in 13 tisočakov za dobro opremljen in motoriziran polo 1.2 TSI comfortline.

P4280230.1398796385.jpg.o.600px.jpg
Novega pola boste prepoznali po kromirani letvi v maski, novih odbijačih in lučeh. Precej več novosti je pod kožo, kjer polo blesti z varnostjo in tehniko.

Po obleki ga boste prepoznali le redki, verjamem, da bo še marsikateri poznavalec pogledal dvakrat ali trikrat, preden bo pravilno ločil starega od novega pola. Od strani razlik dejansko ni. Spredaj ima polo nove žaromete, odbijač in kromirano letev v spodnjem delu maske, zadaj so novi odbijač in luči. V dolžino je samo zaradi sprememb zrasel dva milimetra, dolg je 3,97 metra in tako še vedno spada nekje v sredino razreda majhnih avtomobilov. Povprečnost pa je samo navidezna, saj je polo zaradi precej odsekanih karoserijskih oblik in majhnih previsov ohranil prostorno potniško kabino in 280-litrski prtljažnik, ki je prijazen zaradi dna v višini roba odbijača, pod njim pa je še dodaten prostor za drobnarije, ki jih želite ločiti od preostale prtljage.

P4280259.1398796386.jpg.o.600px.jpg
Klasična in urejena armaturna plošča z novim elektromehaničnim volanom in 6,5-palčnim zaslonom, ki se razume le s telefoni Android.

4,1 litra je tovarniška poraba najvarčnejšega bencinskega pola 1.0 TSI bluemotion s 70 kilovati. Dizelski bluemotion bo porabil le 3,2 litra.

Idealna izbira je 1,2-litrski turbobencinar

Za volan osveženega pola smo se usedli pred münchenskim letališčem, pot pa nas je vodila do jezera Taggernsee. Prvi vtis izboljšujejo mehak elek­tromehanični volan, nova grafika merilnikov in šestpalčni informacijski zaslon s sistemom MirrorLink, ki omogoča povezljivost s pametnimi telefoni s sistemom Android, z iphoni se ne razume. Pod pokrovom je precej svež motor 1.2 TSI z živahnimi 66 kilovati in porabo le 4,7 litra, a kljub svežini ga bo že jeseni zamenjal le litrski turbobencinar s podobno močjo. Kot že v starem polu nas je zmotila kratka sedežna površina sprednjih sedežev, njihova zasnova, udobje in čvrstost so še vedno pravi. Ročni menjalnik še vedno uboga vsak ukaz, le hodi bi bili lahko malenkost krajši. Zadovoljni pa smo bili tudi z odlagalnimi površinami in kakovostjo izdelave, tudi z mehko armaturno ploščo, ki jo dobijo kupci od paketa comfortline naprej, v trendlinu je še vedno trda in bolj cenena na pogled in otip.

Ste že glasovali med finalisti PAL? Čakajo Vas bogate nagrade.

P4280287.1398796387.jpg.o.600px.jpg
Z leve: običajni polo, poloGT in polo cross, zadnji ne bo zapeljal na naš trg.

Tehnika in varnost višjih razredov

Preizkusni polo je imel radarski tempomat, novost, ki jo ima v tem velikostnem razredu le novi mini. Omislite si lahko še sprednje žaromete LED, nastavljivo podvozje sport select, ki omogoča čvrstejše blaženje, ne pa tudi dodatnega programa za mehkejše blaženje. Veliko je novih barv, tudi živahna modra našega preizkusnega, ki pripada bogatejši opremi fresh. Ta bo na trgu le leto dni, na našega pa zaradi previsoke cene ne bo zapeljala. Tudi robustnega in predvsem postavnega pola crossa pri nas ne bo, brez omejitev pa je ponudba motorjev. Konec maja, ko bo polo zapeljal na naš trg, bodo v ponudbi novi litrski trivaljnik s 44 oziroma 55 kilovati (poznamo ju iz modela up!), bencinar 1.2 TSI in dizel 1.4 TDI s 66 kilovati.

Najmočnejši in najbolj varčni konec leta

Do konca leta pa se bo pod motorni pokrov naselilo še nekaj pravih novosti - denimo litrski turbotrivaljnik z močjo med 66 in 81 kilovati, v različici bluemotion bo porabil le 4,2 litra bencina na sto kilometrov in v ozračje izpustil le 94 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Dizelski polo bluemotion bo še bolj učinkovit, v povprečju bo porabil 3,2 litra. Prava mešanica moči in varčnosti bo polo blueGT z 1,4-litrskim bencinarjem s turbom in kompresorjem, močjo, povečano na 110 kilovatov, in porabo pod petimi litri. Konec leta pa bosta med športne navdušence prišla še polo R-line in seveda GTI. Ali ga bo poganjal enak stroj s 132 kilovati, pa zdaj še ni znano.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Koledar skupščin slovenskih borznih družb in objav četrtletnih rezultatov 2024

Pomembni datumi za vlagatelje na ljubljanski borzi

FINANCE
Živilci
Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj
Naj živilci
Naj živilciRedakcija Agrobiznisa Nasinim vesoljcem Slovenci za zajtrk ponudili ješprenj

Študenti BIC Ljubljana so kot predstavniki edine evropske šole med finalisti na tekmovanju Nasa Hunch Culinary Challenge skuhali tretji najboljši zajtrk.

FINANCE
Topjob
Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost
Topjob
1. maj
TopjobLana Dakić Trg dela: zaposlovanje se upočasnjuje, izboljšati bo treba produktivnost 4

Ob prazniku dela smo pogledali dejstva in izzive slovenskega trga dela.