Avto

Volkswagen bo skočil v zelje Mercedesu CLA

Nemci so v Pekingu predstavili študijo štirivratnega kupeja oziroma pomanjšano različico modela CC. Z novincem bodo leta 2016 skušali konkurirati Mercedes-benzu CLA

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.04.2014 16:02
Čas branja: 1 min

Peking je prizorišče številnih novih konceptov, precej pozornosti pa je požel tudi Volkswagen. Ta je predstavil študijo štirivratnega kupeja, ki sloni na platformi MQB in bo prišla na trg leta 2016. Koncept za zdaj nima otipljivega imena, saj so ga poimenovali kar New Midsize Coupé oziroma novi srednje veliki kupe. Proizvodnja bo potekala na Kitajskem in v mehiki.

volkswagen_NMC.20140424155751.jpg.c.600px.jpg

Volkswagen bo z njim vskočil tja, kjer zdaj uspeh žanje Mercedes-benz CLA. njihova študija v dolžino meri slabih 4,6 metra, v širino 1,84 metra, v višino pa doseže 1,42 metra. Za pogon so namenili dvolitrski turbobencinski motor TSI s 162 kW (220 KM), kar je dovolj, da z mesta do stotice pospeši v 6,5 sekunde ter doseže končno hitrost 244 km/h.

volkswagen_nmc_1.20140424155859.jpg.s.600px.jpg

volkswagen-nmc-3.1398348669.jpg.o.600px.jpg

volkswagen_nmc_2.20140424155930.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob nekoliko stisnil davčni primež

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.