Novi Mercedesov razred C je prava osvežitev poslovnega razreda, saj je sodoben, lahek, varčen, a vseeno klasičen, ob tem je tudi najbolj slovenski. Tudi novi razred C je namreč delo slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki se je pri risanju vidno zgledoval po razkošnem razredu S. Lešnik in ekipa so novega C podaljšali za deset centimetrov, na 4,69 metra, v medosju so ga raztegnili za deset centimetrov, na 2,84 metra, prednjo premo pa premaknili daleč naprej. Zadek je znižan in elegantno zaokrožen, vtis, da avto sedi na zadnjih kolesih, so oblikovalci ustvarili tudi s padajočo stransko linijo, ki se dviga prek prednjih bokov in začne spuščati že, ko prestopi odprtino prednjih stranskih vrat.
Vabljeni h glasovanju PAL 2014
Kljub rasti je novi C zaradi napredne gradnje z uporabo lahkih materialov v povprečju za kar sto kilogramov lažji od predhodnika. Petdeset odstotkov konstrukcije je tako po novem narejene iz aluminija. Tudi zato je poraba v povprečju manjša za 20 odstotkov, v njega pa so vgradili številne naprave, ki so sicer šele pred kratkim prišle v razreda S in E. V kabini so oblikovalci priskrbeli več prostora na zadnji klopi, veliko pozornosti so namenili tudi materialom in obliki armaturne plošče. Ta je precej bolj prijetna na videz in otip kot v prejšnjem C. Sredinska konzola je široka in čista, gumbi so skoraj v celoti izginili, njihovo vlogo pa je prevzel vrtljivi gumb, ki ukazuje velikemu zaslonu.
Mercedes C bo imel kar 15 motornih različic, na dnu pa je bencinski C 160 s 95 kilovati (129 konjskimi močmi). S ceno 30.856 evrov je C 180 s 115 kilovati cenejši le od lexusa, skupni mesečni strošek pa znaša 1.122 evrov. S takšnim motorjem novi C v povprečju porabi pet litrov goriva na sto prevoženih kilometrov, v izboru za najlepši avto leta 2014 pa se je prebil v finale.
1.122 evrov je mesečni najem C 180 z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4,3 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba mercedes-benza razred C 180.