Avto

Toyota: Bojte se znamk brez vpoklicev

Pri Toyoti so nazadnje vpoklicali 6,5 milijona vozil, pred časom pa so zaradi vpoklicev izplačali 900 milijonov evrov odškodnin. Japonci ob tem mirijo uporabnike in hkrati opozarjajo pred znamkami, ki vpoklicev nimajo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.04.2014 13:18
Čas branja: 2 min

Toyoti so nedavni vpoklici - zajeli so 6,5 milijona vozil, dobrih dva tisoč v Sloveniji - načeli ugled. Tudi zato, ker je japonska znamka slovela kot brezhibna in nepokvarljiva. Vpoklici vozil pa sicer niso nič, česar bi se vozniki avtomobilov morali bati. Seveda to velja le, če jih proizvajalci opravijo pravočasno in neustrezni deli voznikov ne spravljajo v nevarnost. Toyota se uvršča med tiste, ki zmanjša tveganje, da bi do napake prišli, vsi proizvajalci pa niso takšni.

toyota hsd

Tako bodo Toyotini avtomobili letnikov med 2005 in 2008 na servise zapeljali zaradi vgradnje ojačitve nosilca pod armaturno ploščo, zamenjave vzmeti za pomik sedeža in zamenjave ali zaščite kabla v volanu. Lastniki avtomobilov bodo po ustaljenem postopku dobili vabilo na servis, kjer jim bodo brezplačno odpravili težave. Vpoklic je preventivne narave, da prepreči morebitne težave.

toyota_servis.20140423131618.jpg.s.600px.jpg

Ker pa številke še zdaleč niso zanemarljive, se je na Toyoto z vprašanji glede vpoklicev obrnilo kar nekaj kupcev. Kaj jim sporočajo?

1. Zakaj ima Toyota toliko vpoklicev?

Toyota: Smo največji proizvajalec avtomobilov na svetu in ker je vozil veliko, so tudi vpoklici veliki.

Prednost velikega števila nekega modela je, da je možno zaznati tudi redke napake, ki se denimo pojavijo pri enem vozilu na milijon. Toyota včasih sproži vpoklic na osnovi enega samega primera. Gre torej za preventivo. Ne gre za odpravljanje napak ampak za zmanjšanje tveganja, da bi do napake prišlo.

2. Ima Toyota več napak kot drugi?

Toyota: Ne. Vpoklici so pomembno sredstvo, s katerim dosežemo, da so naša vozila zanesljivejša in varnejša od drugih. Bojte se znamk, ki nimajo vpoklicev. Vozil brez napak ni.

Vsa vpoklicana vozila so brezhibna. Najverjetneje se v Sloveniji na nobenem od njih ne bi pojavila napaka, tudi če jih ne bi vpoklicali. V Evropi bi se lahko pojavili denimo trije ali štirje primeri, morda kak od njih potencialno nevaren. Z vpoklicem odpravimo tudi majhno tveganje. Proizvajalec, ki naredi manj vozil, takih napak ne more zaznati ali pa si ne more privoščiti vpoklica

3. To mora biti velik finančni udarec za Toyoto?

Toyota: Niti ne. Seveda te zadeve niso poceni, a se splačajo, ker so potem vozila zanesljiva in varna ter stranke ostanejo. Tudi ne gre za nenadne "udarce", ampak za skrbno načrtovane in usklajene akcije. Treba je zagotoviti sredstva, servisne kapacitete, pripraviti material, navodila itd. Toyota tekoče spremlja podatke in tehnična poročila z vsega sveta. Tako se zelo hitro pokažejo možne slabosti na produktih. Proizvajalec nato najprej zadeve temeljito razišče, pripravi rešitev - spremembo v proizvodnji novih vozil in nato še vpoklic obstoječih.

4. Toyota ima največ vpoklicev od vseh

Toyota: Ne bo držalo. Če pogledamo statistiko za ZDA od leta 1985 dalje, bomo videli, da je Toyotin delež vpoklicanih vozil (0,8 odstotka) manjši kot pri znamkah BMW, Ford, Honda, Volvo, Chrysler, VW, Hyundai in Mitsubishi (Vir: Forbes)

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

17.04.2014
22.09.2015
FINANCE
Topjob
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
Topjob
TopjobTOP JOB Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...

Pregledali smo ponudbe na trgu dela za strokovni kader in izbrali najboljše

FINANCE
Vlagatelj Maks
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov

O delnici je nedavno spregovoril prvi mož Nvidie Jensen Huang

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami!
Finance
ČASOVNICA
Tanja Smrekar L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11

Naredili smo pregled nekaterih pričakovanih izhodišč za pokojninske in davčne spremembe, vsaj večjih premikov pa še ne pričakujte letos; Mesec napoveduje tudi red na inšpektoratu za delo

FINANCE
PMM
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto
PRO
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostFinance prPRO Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)

Platforma bo po besedah župana Berta Menarda služila kot centralno mesto za dostop do informacij in občinskih storitev za zaposlene na občini, občane ter obiskovalce. V prihodnosti nameravajo namreč vanjo dodati še več storitev, ki bodo olajšale komunikacijo z občino in uporabo občinskih storitev prek mobilnih ali spletnih aplikacij.

FINANCE
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
Finance
letna poročila
Jurij Šimac Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4

Komu je sprememba oblasti slabo dela, kdo se je znebil dolga in kateri profesor se je lotil trgovanja z elektriko.

FINANCE
Avto
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
Avto
AvtoJure Šujica To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6

Porsche macan turbo: v novi generaciji je močnejši kot kdaj prej, vendar pa v svoje nedrje namesto bencinskih oktanov sprejema le še elektrone. A z njimi še predobro ve, kako ravnati.