Avto

Toyota: Bojte se znamk brez vpoklicev

Pri Toyoti so nazadnje vpoklicali 6,5 milijona vozil, pred časom pa so zaradi vpoklicev izplačali 900 milijonov evrov odškodnin. Japonci ob tem mirijo uporabnike in hkrati opozarjajo pred znamkami, ki vpoklicev nimajo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.04.2014 13:18
Čas branja: 2 min

Toyoti so nedavni vpoklici - zajeli so 6,5 milijona vozil, dobrih dva tisoč v Sloveniji - načeli ugled. Tudi zato, ker je japonska znamka slovela kot brezhibna in nepokvarljiva. Vpoklici vozil pa sicer niso nič, česar bi se vozniki avtomobilov morali bati. Seveda to velja le, če jih proizvajalci opravijo pravočasno in neustrezni deli voznikov ne spravljajo v nevarnost. Toyota se uvršča med tiste, ki zmanjša tveganje, da bi do napake prišli, vsi proizvajalci pa niso takšni.

toyota hsd

Tako bodo Toyotini avtomobili letnikov med 2005 in 2008 na servise zapeljali zaradi vgradnje ojačitve nosilca pod armaturno ploščo, zamenjave vzmeti za pomik sedeža in zamenjave ali zaščite kabla v volanu. Lastniki avtomobilov bodo po ustaljenem postopku dobili vabilo na servis, kjer jim bodo brezplačno odpravili težave. Vpoklic je preventivne narave, da prepreči morebitne težave.

toyota_servis.20140423131618.jpg.s.600px.jpg

Ker pa številke še zdaleč niso zanemarljive, se je na Toyoto z vprašanji glede vpoklicev obrnilo kar nekaj kupcev. Kaj jim sporočajo?

1. Zakaj ima Toyota toliko vpoklicev?

Toyota: Smo največji proizvajalec avtomobilov na svetu in ker je vozil veliko, so tudi vpoklici veliki.

Prednost velikega števila nekega modela je, da je možno zaznati tudi redke napake, ki se denimo pojavijo pri enem vozilu na milijon. Toyota včasih sproži vpoklic na osnovi enega samega primera. Gre torej za preventivo. Ne gre za odpravljanje napak ampak za zmanjšanje tveganja, da bi do napake prišlo.

2. Ima Toyota več napak kot drugi?

Toyota: Ne. Vpoklici so pomembno sredstvo, s katerim dosežemo, da so naša vozila zanesljivejša in varnejša od drugih. Bojte se znamk, ki nimajo vpoklicev. Vozil brez napak ni.

Vsa vpoklicana vozila so brezhibna. Najverjetneje se v Sloveniji na nobenem od njih ne bi pojavila napaka, tudi če jih ne bi vpoklicali. V Evropi bi se lahko pojavili denimo trije ali štirje primeri, morda kak od njih potencialno nevaren. Z vpoklicem odpravimo tudi majhno tveganje. Proizvajalec, ki naredi manj vozil, takih napak ne more zaznati ali pa si ne more privoščiti vpoklica

3. To mora biti velik finančni udarec za Toyoto?

Toyota: Niti ne. Seveda te zadeve niso poceni, a se splačajo, ker so potem vozila zanesljiva in varna ter stranke ostanejo. Tudi ne gre za nenadne "udarce", ampak za skrbno načrtovane in usklajene akcije. Treba je zagotoviti sredstva, servisne kapacitete, pripraviti material, navodila itd. Toyota tekoče spremlja podatke in tehnična poročila z vsega sveta. Tako se zelo hitro pokažejo možne slabosti na produktih. Proizvajalec nato najprej zadeve temeljito razišče, pripravi rešitev - spremembo v proizvodnji novih vozil in nato še vpoklic obstoječih.

4. Toyota ima največ vpoklicev od vseh

Toyota: Ne bo držalo. Če pogledamo statistiko za ZDA od leta 1985 dalje, bomo videli, da je Toyotin delež vpoklicanih vozil (0,8 odstotka) manjši kot pri znamkah BMW, Ford, Honda, Volvo, Chrysler, VW, Hyundai in Mitsubishi (Vir: Forbes)

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

17.04.2014
22.09.2015
FINANCE
Vlagatelj Maks
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja
Vlagatelj Maks
rezultati poslovanja
Vlagatelj MaksPetra Sovdat NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5

Skupina NLB je do konca marca ustvarila natanko 140 milijonov evrov čistega dobička, 20 milijonov evrov ali 16,5 odstotka več kot v prvem lanskem četrtletju – večje spremembe glede na zadnje četrtletje pa ni.

FINANCE
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
Finance
AIRBNB
Tanja Smrekar Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas

Kakšne so pravzaprav omejitve kratkoročnega oddajanja stanovanj turistom v najbolj zanimivih mestih in ali hočemo biti v Sloveniji še bolj strogi.

FINANCE
Avto
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
Avto
AvtoJure Šujica BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2

Trilitrski šestvaljnik bo postregel z močjo 550 konjev oziroma 405 kilovati, ki jo bo na cesto prenašal prek dvo- ali štirikolesnega pogona.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
Finance
SIMONA TOPLAK
Simona Toplak Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6

Roman Žveglič in Kmetijsko-gozdarska zbornica Slovenije sta najnovejši prvi obraz domačijskega »siromaštva«.

FINANCE
Subvencije
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU
Subvencije
DENAR ZA ZELENI PREHOD
SubvencijeTeja Grapulin Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3

Inovativni superkondenzatorji, ponovna uporaba odpadnega lesa, inovativna tehnologija za hlajenje; to so le nekatere od inovacij, ki so jim dodaten zagon pri razvoju dale evropske spodbude.