Moč, moč in še enkrat moč - to je tisto, kar je do zdaj krasilo Volkswagnovega golfa R, puščico s 300 "konji". A kljub zajetni konjenici tak golf v hrbet gleda zmogljive bolide, kot so Audi RS3, BMW M135i in Mercedes-Benz A45 AMG, zato so inženirji v Wolfsburgu krepko zavihali rokave in predstavili golfa R400. Sprva zgolj koncept je kaj hitro dobil zeleno luč za serijsko proizvodnjo, s tem pa nekoliko zatresel kolena zgoraj omenjeni trojici.
Golf R400 je namreč nabit z močjo, pod motornim pokrovom namreč skriva 295 kilovatov (400 konjev), kar je največ med konkurenti. Že ob prvi predstavitvi je zelo strupeni golf požel veliko zanimanja, ob napovedani serijski proizvodnji pa se je požel gromek aplavz. Novico o proizvodnji Golfa R400 je sicer potrdil vodja raziskav in razvoja pri Volkswagnu Heinz-Jakob Neusser.
Z R400 želijo v Wolfsburgu svetu pokazati, česa vse je zmožen novi golf. Strahovito moč so iztisnili iz povsem enakega turbobencinskega motorja, kot ga ima "navadni" golf R, le da ponuja 74 kilovatov več. Večjo moč so dosegli z nekaj prijemi v motorju in večjega pritiska turbine. Pogon se razumljivo prenaša na vsa štiri kolesa, golf R400 z dvosklopčnim avtomatskim DSG menjalnikom pa do stotice pospeši v 3,9 sekunde. S takšnim časom se denimo lahko pohvali desetvaljni Audi R8, golf R je sekundo počasnejši, supergolf pa potegne vse do 280 km/h.