Audijeva limuzina A8 je v tretji generaciji stara že štiri leta, zato je dočakala kar temeljito prenovo. Na zunaj prav veliko sprememb ni, dodelana sta zadek in prednji del - ta ima bolj klasično obliko žarometov in novo masko. Zadaj pa so posebnost dinamični smerniki, ki s posamičnim vklapljanjem LED-diod rišejo svetlobni trak v smeri, kamor zavijate. Veliko več novega je pod kožo, motorji so močnejši in tudi do liter varčnejši, pomembna novost so inovativni žarometi LED matrix. Žarometi LED matrix s senčenjem posameznih 25 visokosvetlečih diod oblijejo nasproti vozeče avtomobile. Kako deluje Audijeva domislica, prva tovrstna na svetu: prednja žarometa LED matrix imata le v nezasenčeni luči po 25 visokosvetlečih diod. Ko kamera zazna nasproti vozeči avto, samodejno izklaplja posamezne diode, dejansko prekine svetilni snop in zaobide avto, ki se vam približuje, hkrati pa vklaplja druge diode in tako osvetljuje druge dele ceste. Izbira stroja v A8 določa njegovo ceno, brez dodatne opreme seveda. Na dnu cenika, čeprav se to sliši nekoliko nenavadno, je trilitrski turbodizel s 190 kilovati (258 konjskimi močmi), ki v povprečju ob serijskem pogonu quattro porabi le 5,9 litra in je hkrati najboljša izbira.
Vabljeni h glasovanju PAL 2014
Za majhno porabo in zelo dobre zmogljivosti A8 v primerjavi s podobno zmogljivimi tekmeci je kriva predvsem zasnova karoserije. Ta je aluminijasta, v primerjavi s kovinsko tehta 40 odstotkov manj. V primeru audija A8 je prihranek kar 231 kilogramov. Ko pogledamo najlažji A8, različico 3.0 TFSI, je ta s 1.830 kilogrami suhe teže najlažja štirikolesno gnana managerska limuzina na trgu. Aluminijasto karoserijo ima v tem razredu še jaguar XJ, drugi pa se naslanjajo na različne zlitine jekel različnih kakovosti in aluminija.
2.235 evrov je mesečni najem A8 z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
5,9 sekunde do sto kilometrov na uro potrebuje dizelski A8, enaka številka označuje tudi njegovo porabo.