Avto

Namišljeni svet clia GT

Renault v cliu GT s sistemom R-link uprizarja zvoke šestvaljnika, vozila prihodnosti, motocikla,... realnost je drugačna

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.04.2014 11:15
Čas branja: 2 min

Grmenje šestvaljnika, ropot dvovaljnega motocikla GP ali računalniški zvok renaultovega vozila iz leta 2038? Ko sediš v cliu, si prižgeš in se s prsti sprehodiš po sistemu R-link, se ti zdi, da si vstopil v svet videoigric. Realnost je drugačna, clio GT je v resnici precej hiter, a nikakor ne adrenalinski športnik s skromnim zvokom in, na srečo, tudi dovolj skromno ceno dobrih 16 tisočakov, da je takšen clio prav posrečen nakup. Od športnega clia RS je cenejši za kar štiri tisočake.

clio-GT-20-mm.1397726393.JPG.o.600px.jpg
Clio GT 120 EDC želi biti vmesna stopnja med običajnimi clii in športnim RS. To mu uspeva z videzom, z zmogljivostmi in značajem 1,2 litrskega stroja pa le delno.

Pogrešamo stari 1,6 litrski stroj, čeprav je novi boljši

Umetnih zvokov v resnici precej močnejših strojev kot je cliov 1,2 TCE120, te se sliši le v kabino, poleg tega pa jim pristnosti ravno ne moremo priznati, se namreč hitro naveličaš in jih vklopiš le, ko želiš animirati otroke ali po duši zelo, zelo mlade prijatelje. Hitro ostaneš sam s cliom GT, z vsemu njegovimi dobrimi in slabimi lastnostmi. Če si prej preizkusil stari clio GT z 1,6 litrskim atmosferskim bencinarjem s 98 kilovati, razočaranja ni moč skriti. Novi 1,2 litrski turbo je sicer sodoben, tudi boljši od starega, a nikakor ne zmore ponuditi tako športnega duha kot stari znanec.

clio-GT-9-mm.1397726772.JPG.c.600px.jpg
Aplikacija R-link iz zvičnikov spravi zvok šestvaljnega clia, lagune, clia cup, dvovaljnega motocikla GP,... nekaj časa je zabavno, a zvoki delujejo umetno.

Majhen, a z veliko energije

Turbo štirivaljnik je pač novodoben, ob pospeševanju ne pričara brce v hrbet kot je to znal renault 5 turbo z enako močjo, a precej bolj divjim značajem. Novinec je tih, uglajen in ubogljiv delavec, zna pospeševati iz globin motornih vrtljajev, se nekoliko okrepiti v srednjih in hitro izdahniti v višjih vrtljajih. Če božate pedal plina, kar ob 88 kilovatih moči in velikodušnih 190 nevtonmetrih navora omogoča povsem lagodno in ne polžje počasno vožnjo, bo clio GT v povprečju porabi med pet in šest litrov. Poln plin pa porabo požene v dvomestne številke, stotico doseže v manj kot desetih sekundah in zmore drveti s skoraj 200 kilometri na uro. Vse skupaj počne razmeroma nespektakularno in zato kratico GT opravičuje le delno. Zmogljivosti so sicer dobre, lega na cesti skupaj s še dovolj vljudnim blaženjem prav tako. Zadovoljni smo bili tudi z zavorami, udobnimi in oprijemljivimi sedeži, solidno odzivnostjo volana v športnem načinu, manj pa s serijskim dvosklopčnim menjalnikom, ki je sicer mehak in ubogljiv, a premalo hiter.

clio-GT-17-mm.1397726648.JPG.c.600px.jpg
Udobni in dovolj oprijemljivi sedeži, veliko opreme in serijski dvosklopčni menjalnik v cliu GT 120 EDC.

Postaven in bogato opremljen

Clio GT pa vsekakor zadovolji oči voznika in drugih. Že v osnovi je zelo skladen, oprema GT pa mu prinaša še izrazitejše odbijače, spojler nad zadnjim steklom, napis GT na maski in zadku, izrazitejšo izpušno cev z dvojnim zaključkom, zunanji vzvratni ogledali posebne barve in 17-palčna kolesa. GT prinaša tudi bogatejšo opremo v kabini, denimo športne sedeže, menjalnik z dvema sklopkama in uhlji za volanom,...

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

Preberite tudi:

21.11.2013
27.03.2013
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
ESG
Izzivi trajnostnega poročanja
ESGAna Ivančič Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
FINANCE
Dražbe
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
Dražbe
DražbeRedakcija Dražbe Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali

Katere počitniške nepremičnine se dajo trenutno kupiti na dražbah.

FINANCE
Okolje & energija
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša
Okolje & energija
Električna energija
Okolje & energijaNataša Koražija Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 1

Razlog za morebitno krčenje in slabše rezultate velikih porabnikov električne energije niso visoke cene električne energije, ampak ohlajanje povpraševanja na glavnih trgih, meni šef Elesa Aleksander Mervar

FINANCE
Prevozi
Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Nova Scanijina delavnica v Kranju bo letno delala vsaj 330 servisnih ur

Nova servisna delavnica bo odprta le med tednom do 16. ure. Omogoča sočasno vzdrževanje šestih tovornih vozil, predstavniki Scanie pa ne izključujejo možnosti širitve.