Avto

Peugeot in Citroën bosta oklestila modelsko paleto

Po novem bo imela skupina PSA tri blagovne znamke, Peugeot, Citroën in DS. Do leta 2020 bodo omejili število modelov, namesto 45 jih bo le 26

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.04.2014 11:54
Čas branja: 1 min

Francoska skupina PSA potrebuje prevetritev, po novem bo tako imela tri blagovne znamke: Peugeot, Citroën in DS, ki bo oblikovana kot ločena prestižna znamka. Vsem trem se obeta repozicioniranje, tudi zato bo v prihodnjih šestih letih PSA ukinil 19 citroënov oziroma peugeotov ter svojo paleto iz 45 skrčil na 29 modelov. S tem bodo lahko zagotovili boljšo pokritost trga in višjo donosnost v pravih avtomobilskih razredih, za zdaj pa še ni znano, kateri modeli bodo romali na smetišče zgodovine oziroma ne bodo dobili naslednika.

carlos_tavares_back_in_the_race_AFP.20140416115136.jpg.s.600px.jpg
Prvi mož skupine PSA Carlos Tavares je napovedal krčenje modelske palete. Foto: AFP

Prvi mož skupine PSA Carlos Tavares ocenjuje, da bo slednje pripomoglo k optimalnemu globalnemu izkoristku platform in programov ter k uspešnejši usmeritvi naložb oddelka za raziskave in razvoj ter naložb v osnovna sredstva. Zaradi potreb po večji konkurenčnosti se bodo lotili modernizacije proizvodnih zmogljivosti ob sočasnem znževanju stroškov in zmanjševanju zalog. Tavares bo sicer uspešnost v naslednjem obdobju ocenjeval glede na to ali jim bo uspelo od leta 2016 naprej vsako leto dosegati pozitivne denarne tokove. Ti naj bi do leta 2018 znašali skupno dve milijardi evrov, ob tem Tavares zahteva še, da se operativna razlika v ceni za avtomobilsko divizijo dvigne na dva odstotka do leta 2018 ter na pet odstotkov v naslednjem razvojnem obdobju (2019-2023).

carlos_tavares_back_in_the_race.20140416115333.jpg.o.600px.jpg

Skupina bo pospešeno nadaljevala s svojimi aktivnostmi na Kitajskem, kjer nameravajo do leta 2020 potrojiti proizvodno količino. Ob tem želijo izboljšati položaj v Rusiji ter preoblikovati dosedanji poslovni model v Latinski Ameriki, pri čemer naj bi na obeh področjih dosegli rentabilnost v roku treh let. Priložnosti za razvoj bodo iskali še na trgih Afrike in sredozemskih držav.

PSA dobil sindicirano posojilo

Skupina PSA je pred dnevi tudi podpisala novo pogodbo o sindiciranem posojilu v višini treh milijard evrov. Posojilo je razdeljeno na dva dela, enega v višini dve milijardi evrov z dospelostjo petih let in drugega v višini milijarde evrov z dospelostjo treh let in možnostjo podaljšanja za eno leto. Poleg projekta dokapitalizacije je cilj tega postopka tudi povečanje finančnega profila, stabilnosti in finančne varnosti skupine.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 2

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
Podjetnik
NASVET Kako brati bilance
Podjetnik
Vse na enem mestu
PodjetnikŠpela Mikuš NASVET Kako brati bilance

Na kaj morate biti letos posebej pozorni, ko se poglabljate v številke poslovnih partnerjev, konkurence, strank ...