Volkswagen je na dobri poti, da kmalu postane največji proizvajalec vozil na svetu. V prvem letošnjem četrtletju so tako prodali 2,4 milijona vozila, kar je glede na enako lansko obdobje 5,8 odstotka več. Še posebej dober je bil marec, saj so prodali 929 tisoč vozil oziroma 7,6 odstotka več kot lani.
V Evropi skoraj milijon novih vozil iz koncerna VW
Volkswagen je v Evropi prodal 958.600 vozil, glede na lani to pomeni 7,6-odstotno rast. Veseli jih skok na domačem trgu, prodaja v Nemčiji se je namreč okrepila za 7,9 odstotka na 282.800 avtov, 12-odstotni skok pa so zaznali v Srednji in Vzhodni Evropi. Novega lastnika je našlo 159.200 vozil, VW pa je utrpel padec na ruskem trgu - prodaja se je znižala za 2,1 odstotka na 65.900 vozil.
Minus v Ameriki
S padcem so se pri VW srečali tudi v Severni Ameriki, kjer je prodaja zdrsnila za 4,1 odstotka na 197.300 avtov, v ZDA je zdrs dosegel 6,5 odstotka. Tam je novega lastnika našlo 133.500 vozil iz koncerna, še večji padec pa so utrpeli v Južni Ameriki. Skupno so tam prodali 168.600 vozil, kar je 23,1 odstotka manj kot lani, za petino je padla prodaja v Braziliji (127.700 avtov).
Odlično na Kitajskem, slabo v Indiji
Na azijsko-pacifiškem območju je koncern VW dosegel rast, skupaj so prodali za 13,7 odstotka več vozil oziroma 978.700 enot. Največji poskok so zabeležili na Kitajskem, prodaja tam je zrasla za 14,5 odstotka na 880.700 vozil, kar 30-odstotni padec pa so utrpeli v Indiji. Pri VW podatek sicer ni zaskrbljujoč, saj so tam dobavili vsega 18.100 vozil.
Volkswagna letos kupilo 1,48 milijona ljudi
Znotraj skupine je največji seveda Volkswagen, ki je prodal 1,48 milijona vozil po vsem svetu, kar je 3,9-odstotna rast. Najboljša je bila azijsko-pacifiška regija (740.100 vozil, +13,3%), sledila je Evropa (422.300 vozil, +6,6%), doma pa so prodali 133.100 Volkswagnov, kar je dobrih pet odstotkov več kot lani.
Zrasla tudi Audi in Porsche
Audi je prodal 412.800 vozil, oziroma 11,7 odstotka več kot lani, za petino jim je zrasla prodaja v Aziji (150.700 vozil). Rahlo rast so dosegli v ZDA. Pri Porscheju so prodali 4,5 odstotka več vozil oziroma 38.700 primerkov, k temu sta pripomoglo povečano povpraševanje v Aziji (13.200, +13,5%) in Severni Ameriki (11.100 vozil, +5,3%).
Škoda z največjim skokom
Najboljša znotraj skupine je bila Škoda, ki je prodala 247.200 vozil oziroma 12,2 odstotka več kot lani. Močno se je okrepila prodaja v Srednji in Vzhodni Evropi (63.900 vozil, +18,6%), v Zahodni Evropi (brez Nemčije) pa so prodali 69.600 vozil, kar je skoraj za petino več kot lani. Uspešen je bil tudi Seat, pritegnil je 93.400 kupcev, kar je 7,3 odstotka več kot lani, pri čemer so največjo rast dosegli v Nemčiji in v Veliki Britaniji - znašala je 14,8 oziroma 21 odstotkov.