Če so polčase nogometnih tekem Lige prvakov prek 20 let zaznamovali Fordovi oglasi, bo poslej drugače. Glavni sponzor najbogatejše športne lige je namreč postal Nissan, v odmorih pa bomo namesto kuge v glavni vlogi zdaj gledali qashqaija.
Nissan je za štiri leta podpisal sponzorsko pogodbo z UEFO ter s tem zamenjal Ford. Sponzorskega vložka pri Nissanu niso želeli razkriti, vendar pa poznavalci menijo, da gre za znesek okoli 60 milijonov evrov na leto. Nissan bo tako družbo delal drugim velikim sponzorjem, kot so Sony, Unicredit, Mastercard, Heineken in Gazprom.
Nissan si želi s spoznoriranjem nogometne Lige prvakov povečati prepoznavnost v Evropi ter v prihodnjih dveh letih postati najmočnejši azijski igralec na tem območju. Japonci imajo trenutno 4,3-odstotni tržni delež v EU, še prej so postali sponzorji superpokala pod okriljem UEFA, Afriškega pokala narodov, ob tem so pokrovitelj angleške in mehiške nogometne reprezentance. Na današnjih četrtfinalnih tekmah Lige prvakov qashqaija še ne bomo videli, saj bo Nissan uradni sponzor postal s sezono 2014/2015.