Avto

Evropski avto leta z več izbire v nosu

Peugeot 308 bo letos dobil štiri nove motorje, sredi junija pa se bo petvratni kombilimuzini pridružila še karavanska različica

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.04.2014 10:29
Čas branja: 1 min

Peugeot 308 je bil v Ženevi izbran za evropski avto leta, tekom prihodnjih mesecev pa bodo Francozi ponudbo obogatili s kar štirimi novimi motorji in karavansko različico. Vsi motorji ustrezajo emisijskim normam Euro 6, njihova moč pa se razteza med 80 in 147 kilovati (110 in 200 KM).

peugeot_308_slovenska_predstavitev.20140407102700.jpg.s.600px.jpg

V zadnjih dneh je tako stekla prodaja 308 z novim bencinskim in dizelskim motorjem. Trivaljni 1,2 THP zmore 95 kW (130 KM) in razpolaga z 230 Nm navora, pri tem v zrak spusti 107 gramov škodljivih emisij na kilometer. Glede na 1.6 VTi 120 motor ima novo generacijo turbo in visokotlačno direktno vbrizgavanje, od njega je nekoliko močnejši in občutno varčnejši. Pri Peugeotu so z njim na dirkališču porabili zgolj 2,9 litra na sto kilometrov. Dvolitrski e-HDI zmore 110 kW (150 KM), v zrak z ročnim menjalnikom spusti 103 grame CO2, dva grama več pa s samodejnim menjalnikom.

peugeot_308_slovenska_predstavitev1.20140407102926.jpg.c.600px.jpg

Od julija bo kupcem na voljo 1.2 e-THP 110 motor s 85 kW in 205 Nm navora, močnejši trivaljnik pa bo dobil možnost avtomatskega šeststopenjskega menjalnika. Novembra pride še najmočnejši 1.6 THP 200 s 147 kW, ki bo zmogel 300 Nm navora. Njegove emisije bodo znašale 137 g/km.

Peugeot je sicer zarezal v prodajno statistiko v svojem razredu, kjer letos njegov tržni delež znaša 12,5 odstotka. Na vrhu je še naprej VW golf s 37,4 odstotka, iz 30,5 na 19,3 je padel delež Kijinega cee'da, rahlo sta se zmanjšala deleža Renaultovega megana in Oplove astre.

peugeot_308_combi2.20140106131456.jpg.s.600px.jpg

Kupci se pri novem Peugeotu 308 največ odločijo za srednji nivo opreme active (67 odstotkov), dobra četrtina jih izbere najbogatejši allure, zgolj sedem odstotkov pa osnovi access. Pri prodaji ima sicer dizel 62-odstotni delež, delež bencinarjev pa se utegne povečati z novimi motorji. V začetku junija bo Peugeot tudi v Sloveniji predstavil karavana, prodaja pa steče 19. junija.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

11.08.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)