Peugeot 308 je bil v Ženevi izbran za evropski avto leta, tekom prihodnjih mesecev pa bodo Francozi ponudbo obogatili s kar štirimi novimi motorji in karavansko različico. Vsi motorji ustrezajo emisijskim normam Euro 6, njihova moč pa se razteza med 80 in 147 kilovati (110 in 200 KM).
V zadnjih dneh je tako stekla prodaja 308 z novim bencinskim in dizelskim motorjem. Trivaljni 1,2 THP zmore 95 kW (130 KM) in razpolaga z 230 Nm navora, pri tem v zrak spusti 107 gramov škodljivih emisij na kilometer. Glede na 1.6 VTi 120 motor ima novo generacijo turbo in visokotlačno direktno vbrizgavanje, od njega je nekoliko močnejši in občutno varčnejši. Pri Peugeotu so z njim na dirkališču porabili zgolj 2,9 litra na sto kilometrov. Dvolitrski e-HDI zmore 110 kW (150 KM), v zrak z ročnim menjalnikom spusti 103 grame CO2, dva grama več pa s samodejnim menjalnikom.
Od julija bo kupcem na voljo 1.2 e-THP 110 motor s 85 kW in 205 Nm navora, močnejši trivaljnik pa bo dobil možnost avtomatskega šeststopenjskega menjalnika. Novembra pride še najmočnejši 1.6 THP 200 s 147 kW, ki bo zmogel 300 Nm navora. Njegove emisije bodo znašale 137 g/km.
Peugeot je sicer zarezal v prodajno statistiko v svojem razredu, kjer letos njegov tržni delež znaša 12,5 odstotka. Na vrhu je še naprej VW golf s 37,4 odstotka, iz 30,5 na 19,3 je padel delež Kijinega cee'da, rahlo sta se zmanjšala deleža Renaultovega megana in Oplove astre.
Kupci se pri novem Peugeotu 308 največ odločijo za srednji nivo opreme active (67 odstotkov), dobra četrtina jih izbere najbogatejši allure, zgolj sedem odstotkov pa osnovi access. Pri prodaji ima sicer dizel 62-odstotni delež, delež bencinarjev pa se utegne povečati z novimi motorji. V začetku junija bo Peugeot tudi v Sloveniji predstavil karavana, prodaja pa steče 19. junija.