Nemci so z novo generacijo kupeja in kabrioleta serije 4 upokojili tudi kupejevski in kabrioletski različici M3. Najzmogljivejši kupe tako nosi oznako M4, z enako pa se ponaša tudi različica zgoraj brez. Ta ima trdo streho, ki se v prtljažnik pri hitrosti do 19 km/h zloži v približno 20 sekundah, prtljažnik pa se takrat s 370 zmanjša na 220 litrov. Cene za zdaj še niso znane, v Nemčiji pa bo predvidoma stal še nekaj tisočakov več kot vstopni M4, ki stane 72.700 evrov.
Hkrati s starimi M3 je šel v pokoj tudi štirilitrski osemvaljnik, tako novega M3 kot tudi nove M4 poganja trilitrski twinturbo šestvaljnik. Motor zmore 317 kilovatov (431 KM) ter ponudi 550 Nm navora pri 1800-5000 vrtljajih, občutna zaloga moči pa se pri M4 cabrio na cesto prenaša prek šeststopenjskega ročnega ali sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
S samodejnim menjalnikom približno 1.800 kilogramov kabriolet stotico doseže po 4,4 sekunde, dve desetinki kasneje pa 1.750 kilogramov težka različica z ročnim menjalnikom. Najvišja hitrost pri obeh znaša 250 km/h, povprečna normna poraba pa naj bi se gibala okoli devetih litrov.
BMW bo M4 cabrio predstavil na avtosalonu v New Yorku, kjer mu bodo družbi delali nova X4 in serija 4 gran coupe ter prenovljeni X3.