Renault-Nissan praznuje 15. letnico, kar je najdaljše medkulturno partnerstvo na področju avtomobilske industrije. Novo vodstvo Zveze ob tem pripravlja postopke združevanja na področju inženiringa, proizvodnje in upravljanja z dobaviteljsko verigo, nabave in človeških virov, ki naj bi stekli 1. aprila letos. Zahvaljujoč temu združevanju naj bi se sinergije v letu 2016 povečale na 4,3 milijarde evrov.
Renault in Nissan sta se povezala leta 1999, ko je Renault vložil pet milijard evrov v nakup 36,8-odstotnega deleža v Nissanu, ki je bil tedaj pred stečajem. Odtlej sta družbi dosegli prodajo 8,3 milijona enot (v primerjavi s 4,8 milijona enot leta 1999) in se povzpeli med vodilne globalne proizvajalce avtomobilov. Danes ima Renault 43,4-odstotni delež v Nissanu, Nissan pa 15-odstotni delež v Renaultu.
Leta 2013 je zveza Renault-Nissan vključno z največjim ruskim proizvajalcem avtomobilov Avtovazomprodala rekordnih 8,3 milijona vozil in je globalno gledano četrta največja avtomobilska skupina. Zveza ima osem znamk: Renault, Nissan, Renault Samsung, Infiniti, Venucia, Dacia, Datsun in Lada.
V letu 2013 je Zveza ustvarila za približno 2,8 milijarde evrov sinergij, kar je rekord, do leta 2016 pa bodo narasle na najmanj 4,3 milijarde evrov. Zveza Renault-Nissan zaposluje približno 450.000 ljudi po celem svetu, vključno z Avtovazom in družbo Dongfeng Nissan Passenger Vehicle Company, ki je skupno podjetje Nissana in kitajskega Dongfeng Motor.