Avto

Korejski poniji so postali žrebci, več jih je kot BMW in škod

Pred vami je novo pismo Vam, bralcem

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.03.2014 08:59
Čas branja: 3 min

Leta 1990 so pričeli skromno, s poceni in cenenimi avti z licenčnimi motorji japonskega mitsubishija. Z mehkimi nogami, ceneno plastiko, a bogato opremo so v slovenskih garaž zamenjali yuge, zastave 101 in ostarele golfe druge generacije, ki takrat še niso slišali za električni pomik stekel in centralno ključavnico. Prvi je bil pony, sledili so Scoupe, elantra, sonata,... Marsikdo jih ni jemal prav resno, a ko je avto kupoval zase, je pošteno premislil in se tudi pogosto odločil za Hyundai. Korejci so napredovali počasi, a vztrajno in v zadnjih letih dosegli raven evropskih proizvajalcev. Danes Hyundai v svetu sodi med pet največjih proizvajalcev avtomobilov, v Evropi je Hyundai v zadnjih od leta 1977 prodal že šest milijonov avtomobilov, v Sloveniji pa od leta 1990 že 76 tisoč. Za prvi milijon je v Evropi potreboval 19 let, za zadnjega pa le dobri dve leti. Danes se po slovenskih cestah vozi 36.540 oziroma več kot denimo BMW in škod.

BMW pa ob tem nadaljuje svojo električno pot, mestni i3 in i8 sta razgrabljena. Bavarci so novo smer vzeli resno, je ugotovil Rok Pikon, ki je obiskal supersodobno tovarno BMW v Leipzigu, ki teče zgolj s pomočjo obnovljivih virov energije. Hibridi so prihodnost, so prepričani pri Toyoti. Tako so menili tudi pri Hondi, sedaj pa hibridne avte umikajo s trgov.

Znamka, ki brez dvoma pridobiva že pozabljeni sijaj, pa je Opel. V pravo smer pa jo vodijo dame, na svetovnem in evropskemu nivoju. Srce zaigra tudi ob pogledu na skice novih alfa romeov, ki bodo na ceste zapeljale v naslednjih letih. Trenutno slabi poslovni rezultati so trn v peti tudi španskega Seata, a lastnik Volkswagen nad njim kot kaže še ne bo ubupal. Za leto 2016 napoveduje športnega terenca te znamke, ki ga bo izdeloval na Češkem. Seat je tudi znamka, ki je do srca ganila našega Mateja, ki je za volanom leona 2.0 TDI FR našel novo ljubezen. Z njim bi se z veseljem odpeljal na prvi zmenek. Uspeh skoraj zagotovljen, predvsem pa bo precej večji, kot če skušate simpatijo očarati s karavanom, pravijo raziskave.

Na zmenku bi "zažgali" tudi z mercedes-benzom razred S, ki smo ga preizkušali pred kratkim. Predvsem pa nas je najbolj razkošen mercedes-benz prepričal o izjemnem znanju, ki ga ima ta nemški proizvajalec. Res pa je, da časi za avto kot je S, ki z dokaj skromno dodatno opremo stane prek 120 tisoč evrov, ne bi mogli biti slabši.

Veliko sodobne tehnike sta pokazali tudi japonski upornici, mazdi3 z dna in vrha cenika.

Prihodnji teden za volan porscheja 911, mercedes-benza V

Zaključuje se torej dober, začenja pa še boljši in bolj zanimiv teden. Matej se bo v četrtek odpravil v italijanski Bari, kjer bo preizkusil porschejevo ikono v novi izdaji 911 targa. Sam pa jo mahnem v Hamburg, kjer me čaka mercedes-benzov luksuzni kombi razreda V.

Kateri bo najlepši, kateri poslovni avto leta

V ponedeljek bomo na portalu zagnali tudi drugi izbor za najlepši avto leta, med kandidati boste izbirali le Vi, naši bralci. Vašo pozornost in glas bomo nagradili. Najlepši avto je uvod v tradicionalni izbor poslovni avto leta, na Financah ga vodimo že devet let. Glasovanje med najboljšimi malimi službenimi, službenimi, poslovnimi, managerskimi in EKO avti se prične 18. aprila. Podjetje ALD Automotive kandidate v tem trenutku še vrednoti skozi poslovni najem, ki sporoča koliko vrednosti bodo izgubili v treh letih uporabe, kakšni so njihovi stroški servisa, porabe, popravil,... Na uredništvu pa s pomočjo podrobne tabele vrednotimo njihove vozne lastnosti, prostornost, udobje, varnost, tudi užitek v vožnji. Konkurenca je letos izjemna, kandidati zanimivi in vroči. V tem hipu ocenjujemo poslovni mercedes-benza razreda C, osveženo nissan micro, peugeota 5008,... prihodnji teden se presedemo za volan, mercedes-benza GLA, BMW 435i coupe M performance, maseratija ghiblija, range roverja sport, nissana qashqaija,...

pasica avto pismo urednika

Ste zamudili moje prejšnje pismo?

Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje pismo boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,...Prijavite se tu!

Prijeten vikend Vam želim

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P.S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)