Kitajski proizvajalec Dongfeng, ki na domačem trgu izdeluje avtomobile predvsem v partnerstvu s tujimi znamkami in francoska vlada bosta v PSA vložila vsak po 800 milijonov evrov, s tem pa bosta pridobila vsak po 14 odstotni delež v proizvajalcu. Dodatne 1,4 milijarde evrov bo PSA zbral s pomočjo drugih investitorjev. Dogovor morajo še vedno potrditi delničarji PSA, a vodstvo pri tem ne pričakuje zapletov.
Delež družine Peugeot bo usahnil iz 25 na 14 odstotkov
Po potrditvi posla se bo delež družine Peugeot v francoskem proizvajalcu zmanjšal iz 25,4 na 14 odstotkov, torej bo enak deležu Dongfenga in francoske vlade. Ključni cilji novega partnerstva pa niso le trenutno reševanje oslabelega PSA, ampak nadaljnje sodelovanje. Podjetji bosta krepili proizvodnjo avtomobilov v skupnem podjetju DPCA v kitajskem Wuhanu, do leta 2020 jo nameravajo povečati na 1,5 milijona vozil letno. Na Kitajskem bosta ustanovila tudi center za raziskave in razvoj, ki bo osredotočen na vozila namenjena azijskemu trgu. Partnerstvo pa bo po zapisu PSA vsakemu od partnerjev letno prineslo 400 milijonov evrov prihrankov.