Družine pred nakupom novega avta zanimajo predvsem prostornost, vsestranska uporabnost, varnost in seveda cena. Ponudba kompaktnih enoprostorcev je pestra, poslej pa zna biti odločitev za novega družinskega člana še težja. Kia je pri nas začela s prodajo novega carensa, ki želi potrebe sodobnih družin - poleg uvodoma naštetega - zadovoljiti tudi s svojo obliko, pametnimi pripomočki, kvalitetnimi materiali, sodobno tehnologijo, odlagalnim prostorom, povezljivostjo ter možnostjo petih ali sedmih sedežev.
V enem najbolj konkurenčnem evropskem avtomobilskem razredu nova Kia carens družine nagovarja tudi s ceno, v posebni ponudbi v kombinaciji z bencinskim motorjem in bogato opremo Family je namreč na voljo za 17.750 evrov, dizelski stane 18.950 evrov, dodatna sedeža v tretji vrsti pa cenijo na 800 evrov. Trenutno imajo na zalogi 40 vozil, večino z dizelskim motorjem, do konca leta pa želijo prodati skupaj 80 vozil. Carens je globalni avto, zato je trenutna proizvodnja razprodana, čakalni roki za dobavo vozila po naročila pa znašajo od treh mesecev naprej. Redne cene vozila se bodo sicer začele pri 23.750 evrov za bencinarja oziroma 24.950 evrov za šibkejšega dizla, za navigacijo je treba doplačati tisočaka, enako za električno pomično panoramsko streho, na slabega tisočaka pa cenijo ksenonske žaromete.
Novi Kia carens oblikovno povzema hišni slog, tako je spredaj precej podobna modelu (pro)cee'd, zadaj pa cee'du SW. Krasita ga eleganca in deloma športni videz, sodoben videz pa poudarjajo serijske LED dnevne luči in opcijske LED zadnje luči. Carens se je v dolžino sicer skrčil za dva centimetra in meri 452,5 centimetra, v širino je izgubil centimeter in pol (180,5 cm), v višino pa kar štiri centimetre (160,5 cm), višina vozila je tako med najnižjimi v razredu, kar daje modelu bolj športen videz. Kljub skromnejšim dimenzijskim meram je carens pridobila tam, kjer je najbolj pomembno - v kabini. Medosna razdalja se je podaljšala za pet centimetrov na 275 cm, kar je dobrih sedem centimetrov več kot pri Volkswagnovem touranu. Od slednjega je novi carens nižji za dobrih šest centimetrov ter za dva centimetra daljši.
Daljša medosna razdalja in sodobne oblikovalske smernice so omogočile prostorno kabino, kjer je prostora za pet ali sedem potnikov. Sovoznikov sedež se ob tem lahko povsem podre, kar omogoča prevoz do 215 cm dolgih predmetov, v drugi vrsti se vsak sedež ločeno pomika naprej in nazaj, v tretji vrsti pa sta sedeža deljiva v razmerju 50:50 in se lahko povsem zložita v prtljažno dno. Medtem ko je v drugi vrsti dovolj prostora za odrasle potnike, je potovanje v tretji vrsti namenjeno otrokom do 120 cm, večji bi že lahko imeli težave s pomanjkanjem prostora za noge.
Prtljažnik v osnovi (ob podrti tretji vrsti sedežev) meri 536 litrov, s postavljeno tretjo vrsto 103 litre, s povsem podrtimi sedeži pa skoraj 1.700 litrov. Vanj lahko spravimo predmete do širine 111 centimetrov, ki so lahko visoki največ 77 centimetrov, prtljažnik pa ima ob tem nizek nakladalni rob.
Potniki v carensu najbrž ne bodo imeli težav z odlaganjem stvari, saj so prostori razdeljeni po celotni kabini - pod sovoznikovim sedežem, v tleh, v sredinski konzoli in v vratih. Posebno širokokotno ogledalo na stropu omogoča starševski nadzor zadaj sedečih med vožnjo, za udobje potnikov pa skrbijo serijska klimatska naprava ter prezračevalne odprtine v zadnjem delu kabine. Voznik lahko tudi v carensu moč servoojačevalnika volana odmerja v treh stopnjah (Normal, Comfort, Sport).
Kupcem novi carens nudi razvejan izbor pripomočkov za večje udobje, tempomat je serijski, za doplačilo je na voljo pametni ključ, avdio sistem s šestimi zvočniki, navigacijska naprava (za slednjo so osvežitve brezplačno na voljo sedem let), kamera za pomoč pri vzvratni vožnji,... Avto ponuja tudi visoko stopnjo aktivne in pasivne varnostne opreme, denimo opotzorilnik za padec zračnega tlaka v pnevmatikah, sistem za speljevanje v strmih klancih (HAC), sistem za dinamično vozno stabilnost (ESC), stranski svetili, sistem za uravnavanje stabilnosti (VSM), zavorni dodatek (BAS), samodejno bočno parkiranje ter opozorilnik za odmik od voznega pasu(LDWS).
Kupcem v Evropi bodo na voljo štirje motorji - dva bencinska in dva dizelska - ter ročni šeststopenjski ali avtomatski menjalnik - zanj doplačilo znaša okoli 1.700 evrov. Najbolj priljubljen je 1,7-litrski turbodizel, šibkejša različica ima 85 kW (115 KM) in največji navor 260 Nm, močnejša različica pa 100 kW (136 KM) ter 330 Nm navora. Tak motor sicer najdemo v sportagu, dodelave pa so CO2 emisije znižale na 124 g/km (s sistemom stop/start), kar je 17 odstotkov bolje kot pri predhodniku. V teoriji naj bi 1.560 kg težki in šibkejši carens kombinirano porabil 4,9 litra dizla na sto kilometrov, močnejši pa 5,1 litra. Dodaten par sedežev teže vozila bistveno ne dvigne.
V Sloveniji bo carens na voljo tudi z 1,6-litrskim bencinarjem, ki zmore 99 kW (135 KM) ter ponuja 165 Nm navora. Dvolitrski s 122 kW (166 Km) trenutno ni predviden.