Korejski Hyundai je v Evropo zapeljal daljnega leta 1977 in si počasi utiral pot do evropskih kupcev. Iz poceni, tudi cenene tuje znamke je v zadnjih letih prerasel v proizvajalca kakovostnih in tehnično naprednih vozil z evropsko proizvodnjo na Češkem in v Turčiji.
V Evropo je vložil tri milijarde evrov
Rast povpraševanja po vozilih Hyundai je bila podprta z naložbami v lastno infrastrukturo v Evropi. Tako je Hyundai v lastne kapacitete vložil več kot 3 milijarde evrov. Vse v želji, da se čim bolj približa potrebam in željam evropskih kupcev. Uspeh začrtane strategije po proizvodnji vozil v Evropi za Evropo se kaže v številkah: 95 odstotkov vseh prodanih Hyundaijevih vozil v Evropi je zasnovanih in razvitih v evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, 90 odstotkov vozil pa prihaja iz proizvodnih linij Hyundaijevih lastnih tovarn na Češkem in v Turčiji. Češka tovarna letno izdela 300 tisoč vozil, turška pa 200 tisoč. Od leta 2012 je v Hyundaijevih tovarnah in v povezanih dejavnostih našlo zaposlitev več kot 152.000 ljudi.
Do leta 2018 kar 22 novih modelov in različic
Rasti še ni konec, pravijo v Hyundaiju. V naslednjih štirih letih bo znamka v Evropi predstavila 22 novih modelov in različic s ciljem doseči petodstotni tržni delež do leta 2020.
Ključni poslovni mejniki:
1977: uvoz prvega Hyundaija v Evropo
1997: prva Hyundaijeva tovarna zunaj Koreje, zgrajena v Izmitu v Turčiji
2000: ustanovitev Hyundai Motor Europe
2003: otvoritev R&D in Design centra v nemškem Rüsselsheimu
2006: otvoritev evropske Hyundaijeve centrale Hyundai Motor Europe v Offenbachu, Nemčija
2008: prvi i30 iz proizvodnih linij Hyundaijeve češke tovarne v Nošovicah
2013: otvoritev Hyundaijeve testne baze v nemškem Nürburgringu, ustanovitev in otvoritev Hyundai Motorsport v nemškem Alzenauu, investicija 508 milijonov evrov v evropsko proizvodnjo i10 nove generacije