Avto

Prvi milijon v 19, zadnji v le dveh letih

Korejski Hyundai je od leta 1977 v Evropi prodal šest milijonov vozil, prodaja zadnja leta skokovito raste

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.03.2014 12:40
Čas branja: 1 min

Korejski Hyundai je v Evropo zapeljal daljnega leta 1977 in si počasi utiral pot do evropskih kupcev. Iz poceni, tudi cenene tuje znamke je v zadnjih letih prerasel v proizvajalca kakovostnih in tehnično naprednih vozil z evropsko proizvodnjo na Češkem in v Turčiji.

Hyundai-paleta.1395833815.jpg.s.600px.jpg
Aktualna hyundaijeva paleta vozil na evropskem trgu.

V Evropo je vložil tri milijarde evrov

Rast povpraševanja po vozilih Hyundai je bila podprta z naložbami v lastno infrastrukturo v Evropi. Tako je Hyundai v lastne kapacitete vložil več kot 3 milijarde evrov. Vse v želji, da se čim bolj približa potrebam in željam evropskih kupcev. Uspeh začrtane strategije po proizvodnji vozil v Evropi za Evropo se kaže v številkah: 95 odstotkov vseh prodanih Hyundaijevih vozil v Evropi je zasnovanih in razvitih v evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, 90 odstotkov vozil pa prihaja iz proizvodnih linij Hyundaijevih lastnih tovarn na Češkem in v Turčiji. Češka tovarna letno izdela 300 tisoč vozil, turška pa 200 tisoč. Od leta 2012 je v Hyundaijevih tovarnah in v povezanih dejavnostih našlo zaposlitev več kot 152.000 ljudi.

Do leta 2018 kar 22 novih modelov in različic

Rasti še ni konec, pravijo v Hyundaiju. V naslednjih štirih letih bo znamka v Evropi predstavila 22 novih modelov in različic s ciljem doseči petodstotni tržni delež do leta 2020.

Ključni poslovni mejniki:



1977: uvoz prvega Hyundaija v Evropo



1997: prva Hyundaijeva tovarna zunaj Koreje, zgrajena v Izmitu v Turčiji



2000: ustanovitev Hyundai Motor Europe



2003: otvoritev R&D in Design centra v nemškem Rüsselsheimu



2006: otvoritev evropske Hyundaijeve centrale Hyundai Motor Europe v Offenbachu, Nemčija



2008: prvi i30 iz proizvodnih linij Hyundaijeve češke tovarne v Nošovicah



2013: otvoritev Hyundaijeve testne baze v nemškem Nürburgringu, ustanovitev in otvoritev Hyundai Motorsport v nemškem Alzenauu, investicija 508 milijonov evrov v evropsko proizvodnjo i10 nove generacije

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Prevozi
Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov
Prevozi
PrevoziMiloš Milač Transport odpira vrata tudi slovenskim dobaviteljem sestavnih delov 1

Elektromobilnost je v tovornem prometu sicer precej bolj skromno razvita kot pri osebnih avtomobilih, a panoga je v vzponu, ta pa bo, kot kaže, bolj linearen kot na viharnem avtomobilskem trgu.

FINANCE
Avto
Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo
Avto
AvtoMiloš Milač Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo

"Pri električnih avtomobilih bo čedalje pomembneje, da bodo izdelani lokalno. Pri tem ne gre za iskanje proizvodnje v državah s cenejšo delovno silo, če je v nizkocenovnih državah elektrika draga ali pa prihaja iz neobnovljivih virov," verjame Griffiths.

FINANCE
V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc
Finance
KADROVANJE
Tanja Smrekar V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc 1

Prvo mesto bo še zasedal Marjan Eberlinc

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
The Sphere: umetnost, znanost in rock 'n' roll
Manager
Reportaža
ManagerMiran Inhof The Sphere: umetnost, znanost in rock 'n' roll

Kako so U2 z rezidenco v tehnološko najmodernejši dvorani na svetu dvignili letvico za koncertne spektakle.

FINANCE
Manager
Za dober zvok: gramofoni, zvočniki in slušalke
Manager
Tehnologija
ManagerMarjan Kodelja Za dober zvok: gramofoni, zvočniki in slušalke

Načini poslušanja glasbe se brez dvoma spreminjajo – vse bolj se zanašamo na storitve pretočne glasbe in vse manj gradimo glasbene arhive. Še vedno pa potrebujemo zvočne naprave in tudi nostalgiji se je težko upreti.

FINANCE
Transport in logistika
Luka Koper: predlog dividende je dva evra na delnico, pol evra manj kot lani
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Luka Koper: predlog dividende je dva evra na delnico, pol evra manj kot lani

Nadzorniki Luke Koper so danes potrdili poročilo za leto 2023 in skupaj z upravo predlagali razdelitev 28 milijonov od skupaj 43,8 milijona evrov bilančnega dobička

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)