Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea Slovenski distributer znamke Mercedes, ki je nekoč sodil v holding ACH, naj bi kmalu dobil novega lastnika
Mercedesov trio po okusu zvezdnikov Mercedesov trio po okusu zvezdnikov Mercedes-Benz je v Slovenijo pripeljal novo in najmanjšo limuzino razreda A ter prenovljena modela GLC in GLC coupe. Za volanom limuzine razreda A se vozi tudi igralka Katarina Čas.
Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi Nemški avtomobilski velikan je še eno v vrsti podjetij, ki je znižalo napovedi
Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo Škoda superb se je v tretji generaciji zavihtela na drugo mesto v prodaji poslovnih limuzin in karavanov v Evropi. Z bratrancem passatom si režeta polovico trga in imata nekakšen oligopol.
Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

Prvi milijon v 19, zadnji v le dveh letih

Čas branja: 1 min
26.03.2014  12:40
Korejski Hyundai je od leta 1977 v Evropi prodal šest milijonov vozil, prodaja zadnja leta skokovito raste

Korejski Hyundai je v Evropo zapeljal daljnega leta 1977 in si počasi utiral pot do evropskih kupcev. Iz poceni, tudi cenene tuje znamke je v zadnjih letih prerasel v proizvajalca kakovostnih in tehnično naprednih vozil z evropsko proizvodnjo na Češkem in v Turčiji.

Hyundai-paleta.1395833815.jpg.s.600px.jpg
Aktualna hyundaijeva paleta vozil na evropskem trgu.

V Evropo je vložil tri milijarde evrov

Rast povpraševanja po vozilih Hyundai je bila podprta z naložbami v lastno infrastrukturo v Evropi. Tako je Hyundai v lastne kapacitete vložil več kot 3 milijarde evrov. Vse v želji, da se čim bolj približa potrebam in željam evropskih kupcev. Uspeh začrtane strategije po proizvodnji vozil v Evropi za Evropo se kaže v številkah: 95 odstotkov vseh prodanih Hyundaijevih vozil v Evropi je zasnovanih in razvitih v evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, 90 odstotkov vozil pa prihaja iz proizvodnih linij Hyundaijevih lastnih tovarn na Češkem in v Turčiji. Češka tovarna letno izdela 300 tisoč vozil, turška pa 200 tisoč. Od leta 2012 je v Hyundaijevih tovarnah in v povezanih dejavnostih našlo zaposlitev več kot 152.000 ljudi.

Do leta 2018 kar 22 novih modelov in različic

Rasti še ni konec, pravijo v Hyundaiju. V naslednjih štirih letih bo znamka v Evropi predstavila 22 novih modelov in različic s ciljem doseči petodstotni tržni delež do leta 2020.

Ključni poslovni mejniki:



1977: uvoz prvega Hyundaija v Evropo



1997: prva Hyundaijeva tovarna zunaj Koreje, zgrajena v Izmitu v Turčiji



2000: ustanovitev Hyundai Motor Europe



2003: otvoritev R&D in Design centra v nemškem Rüsselsheimu



2006: otvoritev evropske Hyundaijeve centrale Hyundai Motor Europe v Offenbachu, Nemčija



2008: prvi i30 iz proizvodnih linij Hyundaijeve češke tovarne v Nošovicah



2013: otvoritev Hyundaijeve testne baze v nemškem Nürburgringu, ustanovitev in otvoritev Hyundai Motorsport v nemškem Alzenauu, investicija 508 milijonov evrov v evropsko proizvodnjo i10 nove generacije

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea

Slovenski distributer znamke Mercedes, ki je nekoč sodil v holding ACH, naj bi kmalu dobil novega lastnika

AVTO
Novosti
Novosti Mercedesov trio po okusu zvezdnikov 3

Mercedes-Benz je v Slovenijo pripeljal novo in najmanjšo limuzino razreda A ter prenovljena modela GLC in GLC coupe. Za volanom limuzine...

AVTO
Posel
Posel Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi

Nemški avtomobilski velikan je še eno v vrsti podjetij, ki je znižalo napovedi

AVTO
Novosti
Novosti Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo

Škoda superb se je v tretji generaciji zavihtela na drugo mesto v prodaji poslovnih limuzin in karavanov v Evropi. Z bratrancem passatom...

AVTO
Posel
Posel Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki 10

Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

AVTO
Novice
Novice Kitajska razmišlja o spodbudah za hibridna vozila 1

Kupci hibridnih vozil ne bi bili upravičeni do subvencije, avtomobilski proizvajalci bi za prodajo hibridov prejeli manj negativnih točk...

AVTO
Novice
Novice Poletna nevihta v BMW, slovaška avtoindustrija in resnica o Magni v Hočah

Medtem ko v senci ob morju že marsikdo srka caipiringo, laško ali karlovačko pivo ali pa malvazijo s pljunkom "kisle", nevihte...

AVTO
Novosti
Novosti Zadnji saab na dražbo, električni pa končno v proizvodnjo

Zadnji bencinski saab 9-3 bo naprodaj na dražbi, na Kitajskem pa je medtem stekla proizvodnja električnih 9-3 pod znamko NEVS

AVTO
Novosti
Novosti Toyota s polno paro v segment lahkih gospodarskih vozil

Razred lahkih gospodarskih vozil je za japonskega proizvajalca strateško pomemben. Rast želijo zagotoviti z novimi modeli v sodelovanju s...

AVTO
Posel
Posel BMW menja vodstvo: orkan v svetu, sapica v Sloveniji 2

Prvi mož BMW je klonil pred izzivi, ki so v zadnjih nekaj leti večji kot prej v 30 letih. Menjava tudi v slovenskem BMW, ki je lani...

AVTO
Novosti
Novosti Električni mini: majhen, hiter in kratek pri dosegu 1

Angleški Mini, v lasti BMW, je včeraj razkril prvega popolnoma električnega minija z imenom mini cooper SE

AVTO
Testi
Testi Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike 25

Hyundai je za primerno ceno v koni electric imenitno združil vse lastnosti in prednosti športnega terenca ter odlike električnega...

AVTO
Posel
Posel Avtoindustrija na Slovaškem pod stresom. Kaj pa v Sloveniji? 1

Pred sredinim odprtjem Magnine lakirnice v Hočah smo pogledali, kakšen je položaj v avtomobilski industriji