Avto

Prvi milijon v 19, zadnji v le dveh letih

Korejski Hyundai je od leta 1977 v Evropi prodal šest milijonov vozil, prodaja zadnja leta skokovito raste

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.03.2014 12:40
Čas branja: 1 min

Korejski Hyundai je v Evropo zapeljal daljnega leta 1977 in si počasi utiral pot do evropskih kupcev. Iz poceni, tudi cenene tuje znamke je v zadnjih letih prerasel v proizvajalca kakovostnih in tehnično naprednih vozil z evropsko proizvodnjo na Češkem in v Turčiji.

Hyundai-paleta.1395833815.jpg.s.600px.jpg
Aktualna hyundaijeva paleta vozil na evropskem trgu.

V Evropo je vložil tri milijarde evrov

Rast povpraševanja po vozilih Hyundai je bila podprta z naložbami v lastno infrastrukturo v Evropi. Tako je Hyundai v lastne kapacitete vložil več kot 3 milijarde evrov. Vse v želji, da se čim bolj približa potrebam in željam evropskih kupcev. Uspeh začrtane strategije po proizvodnji vozil v Evropi za Evropo se kaže v številkah: 95 odstotkov vseh prodanih Hyundaijevih vozil v Evropi je zasnovanih in razvitih v evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, 90 odstotkov vozil pa prihaja iz proizvodnih linij Hyundaijevih lastnih tovarn na Češkem in v Turčiji. Češka tovarna letno izdela 300 tisoč vozil, turška pa 200 tisoč. Od leta 2012 je v Hyundaijevih tovarnah in v povezanih dejavnostih našlo zaposlitev več kot 152.000 ljudi.

Do leta 2018 kar 22 novih modelov in različic

Rasti še ni konec, pravijo v Hyundaiju. V naslednjih štirih letih bo znamka v Evropi predstavila 22 novih modelov in različic s ciljem doseči petodstotni tržni delež do leta 2020.

Ključni poslovni mejniki:



1977: uvoz prvega Hyundaija v Evropo



1997: prva Hyundaijeva tovarna zunaj Koreje, zgrajena v Izmitu v Turčiji



2000: ustanovitev Hyundai Motor Europe



2003: otvoritev R&D in Design centra v nemškem Rüsselsheimu



2006: otvoritev evropske Hyundaijeve centrale Hyundai Motor Europe v Offenbachu, Nemčija



2008: prvi i30 iz proizvodnih linij Hyundaijeve češke tovarne v Nošovicah



2013: otvoritev Hyundaijeve testne baze v nemškem Nürburgringu, ustanovitev in otvoritev Hyundai Motorsport v nemškem Alzenauu, investicija 508 milijonov evrov v evropsko proizvodnjo i10 nove generacije

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Ne čakaj pomladi … bolje je počakati v maju

Staremu pregovoru o maju na trgih ni dobro slediti

FINANCE
Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka
Finance
Brez presenečenj
Špela Mikuš Fed ohranil obrestno mero med 5,25 in 5,5 odstotka 3

Dokler ne bodo prepričani, da se inflacija res bliža dvema odstotkoma, znižanj obrestne mere ni pričakovati, so zapisali pri Fedu.