Francoski proizvajalec avtomobilov PSA Peugeot Citroën se je z linijo modelov DS že lani podal na Kitajsko, prodali so 3.500 vozil, njihovi cilji pa so še višji. Želijo namreč osvojiti deset odstotkov kitajskega trga premijskih vozil, v štirih letih naj bi tam prodali 200 tisoč različnih modelov DS.
Da gre za visoke cilje priča podatek, da je Mercedes potreboval pet let, da je dosegel takšno proizvodnjo vozil izdelanih na Kitajskem. Citroën je proizvodnjo modelov DS na Kitajskem sicer zagnal lani septembra. Med njihovimi strankami je precej ljudi iz sveta mode in oblikovanja, pri Citroënu sicer menijo, da kdor kupuje Audi A6 najbrž ne bo kupil modela DS5.
PSA bo na Kitajskem podvojila število prodajalcev, do konca leta naj bi dosegli stotico. Proizvajalec želi linijo DS predstavljati kot samostojno znamko, se z njeno pomočjo vrniti k dobičkonosnosti ter na trgu tekmovati z vodilnimi v razredu, kot sta Audi in BMW. Prvi mož skupine PSA Carlos Tavares sicer pravi, da bo DS potreboval dve desetletji, da se bo lahko uspešno kosal z nemškimi premijskimi znamkami.
Konec meseca na Kitajskem začnejo prodajati model DS 5LS, v zadnjem četrtletju pa bodo predstavili še športnega terenca. Francozi na uspeh ciljajo tudi z ugodno ceno, DS 5LS naj bi namreč stal okoli 18 tisočakov, Audi A3 pa stane 23.500 evrov.