Avto

Novi S prinaša neurje v razred prestižnih limuzin

Zgodi se vsakih sedem do devet let - nova generacija razreda S, namreč, in z njo vrsta inovacij, ki sezujejo tekmece. Je tudi tokrat tako? Vsekakor, a ne na vseh področjih.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.03.2014 22:30
Čas branja: 2 min

Mercedes-Benz je tudi tokrat držal besedo, po sedmih letih je predstavil novi S, ki je na nekaterih področjih pometel s konkurenco in resnično prinesel cel kup uporabnih inovacij. Ali gre za najboljši avto na svetu, kot ga je označil prvi mož Daim­lerja Dieter Zetsche? Morda res, če S opremimo z vsemi dodatki na spisku dodatne opreme. Ali je S avto za vsakogar, ki lahko iz denarnice potegne 150 in več tisoč evrov? Glede na raznovrstnost okusov kupcev in posledic kompromisov, ki jih S prinaša, je odgovor seveda negativen.

P2040342.1395772618.jpg.o.600px.jpg
Novi mercedes-benz razreda S je umetnina na štirih kolesih. Mogočna, elegantna in z inovacijami nabita 5,13 metra dolga limuzina. Cena? Stane najmanj sto tisočakov, dobro opremljen prek 150 tisočakov. Foto: Miloš Milač

Udobje prvega razreda, neslišen dizel

Novi S smo podrobno spoznali že lani (Za volanom najboljšega avta na svetu), ob prihodu na naš trg pa smo na kratko preizkusili še dizelsko različico S 350 CDI. V času neurja in žleda se je dvotonec dodobra izkazal na poledenelih in slabo vzdrževanih slovenskih cestah. Zračno podvozje je odlično prestrezalo luk­nje, temeljita zvočna izolacija pa je v kabino spustila le zvok loma dreves, ki so popustila pod težo žleda. Tudi trilitrski turbodizel s 190 kilovati so inženirji tako zelo umirili, da je nase opozarjal le s komaj zaznavnimi tresljaji in komaj slišnim ropotom le ob priganjanju. Ob tem ima motor dovolj moči in navora, da voznik v nobenem trenutku ne čuti potrebe po močnejšem stroju. Tudi zaradi skromne porabe pod osmimi litri.

Neslišen, razkošen...

V razredu S se zaradi tišine, vrhunskega udobja prednjih in zadnjih sedežev čas lahko ustavi, kilometri izginjajo, kot bi mignil. Voznika in predvsem sopotnika zabava vrhunsko ozvočenje, obveščenost zagotavljajo informacije na kar 12,3-palčnem zaslonu, dostop do informacij pa ponuja lahkoten vrtljiv gumb na sredinski konzoli. Ta je preprost za upravljanje, a vseeno zamuden zaradi kopice informacij, ki jih prikazuje zaslon.

P2040332.1395772619.jpg.o.600px.jpg
Klasika, združena s sodobno elektroniko, 12,3-palčnim zaslonom, razkošno opremo Foto: Miloš Milač

Izjemen, a značajsko umirjen

Vrhunske so tudi vozne lastnosti razreda S, ki zaradi temeljite elektronike proti zdrsu in stabilnosti avto priklene na cestišče. A značaj avta vas k temu nikakor ne bo silil, dinamični vozniki pa se bodo bolje počutili v bolj športnih različicah razreda S, audiju A8 ali pa - še bolje - v manjših in manj razkošnih limuzinah.

Kaj vse S zmore, tokrat nismo mogli preizkusiti, saj je imel testni avto le za dobrih 20 tisoč evrov dodatne opreme, kljub temu je stal celih 120 tisoč evrov. Ko pobrskamo po spominu na lansko prvo predstavitev razreda S v Torontu, pa je nesporno, da nam je k srcu najbolj prirasel sistem magic body control, ki novi S resnično dviga nad tekmece.

Sistem, ki vzame sapo

Tam smo s pomočjo tega sistema nezaznavno drseli prek konkretnih cestnih grbin v višini slovenskih ležečih policajev. Kako deluje? Kamere skozi vetrobransko steklo vseskozi spremljajo podlago pred avtom, sliko v obdelavo pošiljajo vsakih šest stotink. Če zaznajo spremembo, luknjo, grbino ali kaj drugega, nemudoma, še preden zapeljete na grbino, prilagodijo zračno vzmetenje.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

16.04.2015
FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)