Avto

Tudi VW ima svojega 'winda'

Volkswagen je sporočil, da kabriolet eos ne bo dobil naslednika. Vzrok tiči v manjšem zanimanju kupcev po takšnih avtih in slabi prodaji - podobni razlogi so pokopali Renaultov wind

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.03.2014 11:07
Čas branja: 1 min

Največji evropski proizvajalec vozil Volkswagen se odpoveduje samostojnemu kabrioletu, po upokojitvi eosa ta namreč ne bo dobil naslednika. "Nekatere niše so tako majhne, da niso vredne pozornosti," je ob tem za Der Spiegel dejal predsednik uprave koncerna VW Martin Winterkorn.

Volkswagen-eos-2007.1367260370.jpg.c.600px.jpg

Razvoj kabrioleta je zapleten in drag, saj potrebuje posebne ojačitve, neredko drugačno podvozje, kompleksni strešni mehanizem, ob tem se povpraševanje po kabrioletih po svetu zmanjšuje. Pri VW so se zato odločili, da eos ne bo dobil naslednika. Posebne škode za njihove kupce ne bo, saj ima koncern najbolj razvejano ponudbo modelov zgoraj brez na svetu.

Eos so sicer prvič predstavili leta 2006, proizvodnja pa je stekla na Portugalskem. Za razliko od večine kabiroleotv je bil eos povsem samostojen model, platofrmo si je sicer delil z golfom pete generacije, vendar je bila večina karoserijskih in nekaterih sestavnih delov unikatna. VW je pred štirimi leti eosa nekoliko polepšal, lani pa so prodali zgolj osem tisoč modelov. Še slabša je bila prodaja malega francoskega kupe-kabrioleta, ki je nastajal v Revozu. Renault je lani po zgolj treh letih ukinil proizvodnjo winda, ki ne bo dobil naslednika.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Manager
Balon v vzvratnem ogledalu
Manager
ManagerBoštjan Usenik Balon v vzvratnem ogledalu

Se Elon Musk morda s svojo retoriko zgolj podi za polnejšim balonom UI, po tem ko je vse bolj izpraznjen balon električnih vozil pustil za seboj v vzvratnem ogledalu?

FINANCE
Topjob
Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež
Topjob
OBDAVČITEV DELA
TopjobLana Dakić Primerjava OECD za leto 2023: Golob stisnil davčni primež 2

Davčni primež je bil lani v državah OECD 34,8-odstoten, v Sloveniji pa 43,3-odstoten, kar je še vedno zelo visoko. Prav tako smo tik pod vrhom po prispevkih zaposlenih. Kako se primerjamo s tujino?

FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.