Največji evropski proizvajalec vozil Volkswagen se odpoveduje samostojnemu kabrioletu, po upokojitvi eosa ta namreč ne bo dobil naslednika. "Nekatere niše so tako majhne, da niso vredne pozornosti," je ob tem za Der Spiegel dejal predsednik uprave koncerna VW Martin Winterkorn.
Razvoj kabrioleta je zapleten in drag, saj potrebuje posebne ojačitve, neredko drugačno podvozje, kompleksni strešni mehanizem, ob tem se povpraševanje po kabrioletih po svetu zmanjšuje. Pri VW so se zato odločili, da eos ne bo dobil naslednika. Posebne škode za njihove kupce ne bo, saj ima koncern najbolj razvejano ponudbo modelov zgoraj brez na svetu.
Eos so sicer prvič predstavili leta 2006, proizvodnja pa je stekla na Portugalskem. Za razliko od večine kabiroleotv je bil eos povsem samostojen model, platofrmo si je sicer delil z golfom pete generacije, vendar je bila večina karoserijskih in nekaterih sestavnih delov unikatna. VW je pred štirimi leti eosa nekoliko polepšal, lani pa so prodali zgolj osem tisoč modelov. Še slabša je bila prodaja malega francoskega kupe-kabrioleta, ki je nastajal v Revozu. Renault je lani po zgolj treh letih ukinil proizvodnjo winda, ki ne bo dobil naslednika.