Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Tudi VW ima svojega 'winda'

Čas branja: 1 min
25.03.2014  11:07
Volkswagen je sporočil, da kabriolet eos ne bo dobil naslednika. Vzrok tiči v manjšem zanimanju kupcev po takšnih avtih in slabi prodaji - podobni razlogi so pokopali Renaultov wind

Največji evropski proizvajalec vozil Volkswagen se odpoveduje samostojnemu kabrioletu, po upokojitvi eosa ta namreč ne bo dobil naslednika. "Nekatere niše so tako majhne, da niso vredne pozornosti," je ob tem za Der Spiegel dejal predsednik uprave koncerna VW Martin Winterkorn.

Volkswagen-eos-2007.1367260370.jpg.c.600px.jpg

Razvoj kabrioleta je zapleten in drag, saj potrebuje posebne ojačitve, neredko drugačno podvozje, kompleksni strešni mehanizem, ob tem se povpraševanje po kabrioletih po svetu zmanjšuje. Pri VW so se zato odločili, da eos ne bo dobil naslednika. Posebne škode za njihove kupce ne bo, saj ima koncern najbolj razvejano ponudbo modelov zgoraj brez na svetu.

Eos so sicer prvič predstavili leta 2006, proizvodnja pa je stekla na Portugalskem. Za razliko od večine kabiroleotv je bil eos povsem samostojen model, platofrmo si je sicer delil z golfom pete generacije, vendar je bila večina karoserijskih in nekaterih sestavnih delov unikatna. VW je pred štirimi leti eosa nekoliko polepšal, lani pa so prodali zgolj osem tisoč modelov. Še slabša je bila prodaja malega francoskega kupe-kabrioleta, ki je nastajal v Revozu. Renault je lani po zgolj treh letih ukinil proizvodnjo winda, ki ne bo dobil naslednika.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Krepki italijan z mnogo talenti

Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi...

AVTO
Novice
Novice Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah?

Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja

AVTO
Novice
Novice Preboj elektrike in souporabe avtomobilov v Sloveniji 4

"Električni avto bo čez dve, tri leta, zapeljal v vsako slovensko vas" je v našem intervjuju napovedal generalni direktor Porscheja...

AVTO
Novosti
Novosti Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož 23

Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub...

AVTO
Testi
Testi Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost 4

Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih 3

Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija...