Ameriški General Motors se v Evropi ne znajde najbolje, v zadnjih 15. letih je na njenih tleh izgubil prek 13 milijard evrov. Izgubam z Oplom navkljub so se pred časom odločili za investicijo v višini štirih milijard evrov, kar naj bi slednjega z novimi modeli, motorji in menjalniki potegnilo iz rdečih številk. K temu spada tudi reorganizacija, del nje pa je zaprtje tovarne v nemškem Bochumu. Odločitev so sprejeli že lani, z zaprtjem bodo pohiteli, kmalu pa bo treba plačati zapitek: več kot pol milijarde evrov.
V Bochumu lani namreč niso sprejeli predloga o zamrznitvi plač (v štirih preostalih nemških tovarnah so ga), zato bodo tovarno s koncem leta zaprli. To bo prva avtomobilska tovarna, ki bo v Nemčiji zaprla vrata po drugi svetovni vojni, delo bo izgubilo 3.300 zaposlenih.
Opel jim bo izplačal odpravnino, upoštevaje to ter izdatke za šolanje in premestitev nekaterih zaposlenih na druga delovna mesta pa bo strošek znašal pol milijarde evrov. V Bochumu bo Opel sicer zadržal logistični center ter po letu 2016 tudi proizvodnjo sestavnih delov.
Izguba Opla leta 2012 je sicer znašala 1,9 milijarde evrov, lani pa 600 milijonov. General Motors je lani decembra sicer naznanil, da iz Evrope po letu 2015 umika znamko Chevrolet - kar naj bi jih stalo dobrih 700 milijonov evrov - njihovi kupci pa naj bi prešli k Oplu.