Pogled na ponudbo modelov pri slovenskem zastopniku za italijansko Alfa Romeo je kar malo žalosten, saj sta v ceniku le mito in giulietta, v tujini pa je na voljo še športna 4C. Znamka, ki jo odkrito občuduje tudi prvi mož Volkswagna, pa se bo v bližnji prihodnosti kot kaže le prebudila. Do leta 2018 naj bi kupcem po pisanju Reutersa in [Autoexpress.co.uk] ponudili kar sedem novih modelov, nekatere med njimi z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, prihajajo tudi športni terenci.
Do konca leta 2015 naj bi tako pripravili model giulia, ki bo neposredno konkuriral novemu BMW serije 3 in Jaguarju XE. Leto pozneje bo sledila tudi karavanska izvedba giulie, istega leta prihaja še kabriolet spider - možno je tudi, da bo ta imel Fiatovo ali Abarthovo značko -, leta 2017 sledi limuzinska alfetta, leto pozneje karavan. Limuzina bo neposredno konkurirala BMW serije 5, tako kot giulia pa naj bi imela pogon zadaj ali na vsa štiri kolesa - takšne so namreč želje prvega moža koncerna Fiat Chrysler Automobiles.
Sergio Marchionne je namreč v Ženevi povedal, da se mora Alfa Romeo vrniti k lahkim, na zadnja kolesa gnanim, lepim in zmogljivim avtomobilom, po kakršnih so bili nekoč že poznani. Tudi zato pri Alfi razvijajo tako nov pogon na zadnja kolesa kot tudi nov štirikolesni pogon.
Pri Alfi ob tem načrtujejo tudi izdelavo dveh športno terenskih križancev, prvi naj bi bil kompaktnih mer, drugi pa nekoliko večji. Manjši SUV načrtujejo za leto 2017, večjega za leto pozneje. Fiat želi z novimi modeli rešiti Alfo in dvigniti prodajo na pol milijona vozil letno - petkrat več, kot za znaša zdaj. Ob tem so ponovili, da mito in giulietta ne bosta dobila naslednika, proizvodnja novih Alf pa bo potekala izključno v Italiji. Fiat je sicer Alfo prevzel leta 1986, ko so imeli v ponudbi sedem avtov, po letu 2010 pa je sledil pravi kolaps modelov.