V Sloveniji znaki za omejitev hitrosti tudi na odprtih cestah rastejo kot gobe po dežju, promet zato ne poteka tekoče, za kar še dodatno poskrbijo radarji in policisti, odgovorni pa vse skupaj opravičujejo z besedami: "Hitrost ubija!" Na Danskem se s tem ne strinjajo, njihova Direkcija za ceste namreč že dve leti opravlja raziskavo, ki je že pokazala osupljive rezultate in dobila podporo številnih domačih avto-moto zvez in društev. Zviševanje hitrosti na nekaterih odsekih je namreč zmanjšalo število nesreč in s tem ponesrečencev.
Danci so skozi študijo opazovali, kako se spreminja vedenje voznikov in kaj se dogaja z nesrečami, če dvignejo omejitev hitrosti na podeželskih in hitrih cestah. Ena izmed ključnih ugotovitev je bila, da se je število nesreč zmanjšalo, ko so omejitev na magistralkah iz 80 dvignili na 90 km/h. S tem se je zmanjšala razlika v hitrosti med najpočasnejšimi in najhitrejšimi, kar je prineslo manj prehitevanja.
Najpočasnejši vozniki so namreč povečali hitrost, najhitrejših 15 odstotkov pa je vozilo celo za dober kilometer počasneje kot prej. Na avtocestah, kjer so pred devetimi leti hitrost iz 110 dvignili na 130 km/h se je prav tako zmanjšalo število nesreč, poškodb in smrtnih žrtev. Danci bodo raziskavo zaključili prihodnje leto, ko bodo izdali tudi podrobno poročilo.