Najmanjša porscheja boxster in kupejevski cayman se počasi približujeta večjemu 911, a zdi se da morata ostati na vljudni razdalji. Nova različica GTS, to je nosil tudi legendarni dvosedežni športnik 904 iz leta 1963, v primerjavi z boxsterjem in caymanom S namreč prinaša le dodatnih 11 oziroma 18 kilovatov iz enako velikega 3,4 litrskega bokserskega šestvaljnika. Moč najmočnejšega boxsterja GTS je 243 kilovatov oziroma 330 konjskih moči, caymana pa 250 kilovatov oziroma 340 konjskih moči, kar je še vedno sedem kilovatov manj od najšibkejšega modela 911 carrera - najbolj prestižnega imena te znamke.
Najmočnejša majhna porscheja v povezavi z menjalnikom z dvema sklopkama in ob vklopljenjem sistemu sport plus za hiter štart do stotice pospešita v 4,6 (cayman GTS) oziroma 4,7 sekunde (boxster GTS. Boxster GTS zmore drveti s 281, cayman GTS pa s 285 kilometri na uro, poraba goriva pa je v obeh primerih 8,2 s samodejnim oziroma devet litrov z ročnim menjalnikom. Poleg močnejšega stroja oznaka GTS prinaša še spremenjena prednji in zadnji odbijač, temno ohišje prednjih žarometov, serijske žaromete, ki sledijo zavoju in dirkaško nastavite sport chrono dosegljivo le s pritiskom na gumb. Cena boxsterja GTS v Nemčiji je tik pod 70, caymana GTS pa dobrih 73 tisoč evrov.