Avto

Trojka z vrha vozi v prestižni družbi

Mazda3 CD150 revolution top za 25 tisočakov ponuja opremsko in tehnično razkošje, je dober tekmec prestižnim Nemcem, hondi civic, lexusu CT200h in alfi giulietti

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.03.2014 08:39
Čas branja: 3 min

Tretja generacija mazde3; na prvi pogled gre za nadaljevanje zgodbe. Dizajnerski avto kompaktnega razreda karoserijske centimetre še vedno namenja predvsem obliki, manj prostoru. Z obliko, kakovostjo in tehniko izstopa iz povprečja, zato ne tekmuje z najcenejšimi v razredu. V dražjih različica pa se brez sramu postavi po robu tudi prestižnim znamkam.

P2070400.1395562546.JPG.c.600px.jpg
Limuzinska trojka kot majhna šestica, s 4,58 metra dolžine, skladno limuzinsko obliko, a skromno prostornostjo v kabini.

P2070411.1395562631.JPG.c.600px.jpg
Majhna odprtina in skromnih 419 litrov v prtljažniku.

Videz poslovnega, prostornost nižjega razreda

V najbolj razkošni trojki CD150 revolution top vse to drži kot pribito, za ta razred precej redka limuzinska oblika pa kompaktni Japonki dodaja še videz prestiža, elegance in ponosa. Brez težav jo postavite ob bok razred večjim avtomobilom. S 4,58 metra zunanje dolžine (11,5 centimetrov več kot petvratna trojka) je mazda3 sedan prav skladna, deluje kot manjša šestica. Čeprav v Evropi male limuzine niso priljubljene, pri trojki ne vidimo razloga, da bi se je branili. Je nekaj daljša, prtjažnik je s 419 litri za 69 litrov večji kot pri petvratni trojki, cena pa enaka. Ja res je, odprtina prtljažnika je skromna, zadnje steklo se namreč ob dvigu vrat ne premakne. Tudi zadnja klop, kljub precejšnjim zunanjim meram, ki skoraj dosegajo škodino octavio, je skromna. Dobro oblazinjena, z dolgim sedalnim delom, a premalo prostora za kolena zadaj sedečih, je s prostorom celo manj radodarna kot po merah precej skromnejši tekmeci. A trojke ne boste kupovali zaradi prostora, ne v prtljažniku, ne v kabini. V tem razredu trg ponuja cenejše in bolj praktične avtomobile.

P2070416.1395563663.JPG.o.600px.jpg
Udobna, a prostorsko skromna zadnja klop. Odrasli bodo dobro sedele, le če bosta prednja potnika usmiljena s pomikom.

mazda3-1-mm.1395563576.JPG.n.600px.jpg
Preprosta armaturna plošča očiščena stikal. Večino funkcijam ukazujete na sedempalčnem zaslonu prek vrtljivega gumba na sredinski konzoli, veliko znajo tudi stikala na volanu.

Voznik bo užival v tehniki, opremi,...

Kupili pa jo boste zaradi oblike, izvrstne tehnike, čvrstega in zanesljivega podvozja in v primeru testne trojke tudi zelo bogate opreme, ki v nasprotju z nemškimi tekmeci stane manj kot pri Nemcih. Voznik se ob tem nad prostorom ne bo pritoževal. Še več, položaj za majhnim volanom je odličen zaradi konkretnega pomika volana in sedeža, s številnimi stikali na volanu in vrtljivim gumbom na sredinski konzoli, ta ukazuje funkcijam na zaslonu, se boste hitro spoprijateljili. Prek klasičnih gumbov boste urejali le še klimatsko napravo. Prav lični so merilniki pod nadstreškom armaturne plošče, osrednji analogno izpisuje vrtljaje, hitrost se izpisuje le digitalno. Kljub mazdini črnini kabini ne moremo očitati cenenosti, saj je plastika kakovostna na dotik in videz. Predvsem pa boste uživali v vožnji najmočnejše različice, saj 2,2 litrski turbodizel s 110 kilovati in 380 nevtonmetri največjega navora razvaja v vseh pogledih. Stroj je umirjen in precej tih, čeprav ni neslišen. Sapo po zaslugi skromnega kompresijskega razmerja 14:1 vleče iz globin motornih vrtljajev in se z lahkoto zavrti tudi proti petim tisočakom, moči in navora pa mu ne zmanjka praktično nikoli. Razmeroma skromna teža glede na moč in bogato opremo - 1.385 kilogramov, pripomore k bliskovitim pospeškom do stotice v osmih sekundah in tudi k razmeroma skromni žeji. Če boste trojko vozili z nizkimi vrtljaji, kar sploh ni težko, bo porabila manj kot pet litrov. Tudi poln plin pa porabe ne bo dvignil prav veliko nad sedem litrov.

P2070402.1395562926.JPG.c.600px.jpg
Prepoznavne poteze novodobnih mazd, poudarjena petkotna maska in kromirana obroba,

... in voznih lastnostih

Všeč vam bosta še natančen volan, lahkoten menjalnik in čvrsto podvozje, ki kar vabi med zavoje, obenem pa zmore solidno, sicer ne prav francosko mehko, blažiti tudi cestne udarce. Okolje opreme revolution top, pa bo poskrbelo še za razkošje v obliki usnjenih sedežev, prejekcije podatkov na prednje steklo (head-up display), dober in odziven radarski tempomat, dvopodročno klimatsko napravo in še bi lahko naštevali. Paket opreme in moči povsem opravičuje tudi visoko ceno 25.290 evrov za to trojko.

Če prostor ni merilo, je tale trojka odličen poslovni avto

Res je sicer, da za enako ceno dobite tudi razred večji avto. Tudi mazdo6 z enakim strojem, a skromnejšo opremo. A poslovnež, ki avta ne bo uporabljal za družino in bo kilometre nabiral predvsem sam ali v dvoje, bo v trojki z vrha ponudbe našel bolj razkošnega in zabavnega sopotnika, kot pa če bi izbiral razred višje.

O trojki z dna cenika več v kratkem

Vse lepo in prav, a po trojki z vrha ponudbe bodo kupci le redko posegali. Zato nas je zanimalo, kako pa se kompaktna mazda odreže tam, kjer kupuje množica - torej v razredu med 15 in 17 tisoč evri. Več še ta teden.

Foto: Miloš Milač

P2070431.1395563846.JPG.c.600px.jpg

P2070418.1395563913.JPG.o.600px.jpg

P2070423.1395564009.JPG.o.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

24.03.2014
FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 4

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.